Cillepille Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hadde først dag av tr den 9 mars og ikm er ikke før 13 april. Tok en test bare for moro skyld mest og der kom det opp to tydelige streker med en gang. Det er sånn billigtest strimmel. Fikk egentlig feilsendt fordi jeg hadde bestilt graviditets tester egentlig, men så fant jeg ut at siden jeg har fått de så er det vel bare å teste da.. Men skal jeg teste senere i syklusen siden denne var positiv eller åssen funker det? I følge sånn eggløsningskalkulator så skulle EL være rundt 27mars-1 april da
skautrollet m/surprise Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Var strekene like kraftige? Jeg har også fått to streker på billigtestene i mange dager, men det var ikke før på søndag at de var like kraftige (etter 5 min). Har testet med CB på morgenen og billigtest på kvelden. CB viste EL på søndag og jeg testa da på samme prøve med billigtest. Første gangen jeg bruker de så jeg ville se hvordan de var å lese kontra CB... Fikk EL på den dagen babyverden sa den skulle komme. Har syklus på 38 dager denne perioden, veksler mellom 34 og 38 dager :-) :-)
Cillepille Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja de var like sterke, jeg trodde liksom ikke at el skulle komme enda, er så rart merker liksom ikke noe til det egentlig. hvis jeg kjenner ekstra ekstra godt etter er det litt murring hehe kan være innbildt;-) men jeg lurer på om jeg skal satse på og teste et par dager framover fordi jeg er ikke så kjent med testene og se om jeg får noe annet resultat liksom. Forrige mnd er jeg sikker på at el var ca 2 uker før ikm altså.
Momlegåsegg Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hvordan står det til..? Fått testet flere EL tester?
Cillepille Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja nå testa jeg i kveld når jeg kom hjem fra jobben, og den var like sterk i dag. Og jeg har hatt murringer i ene sida liksom kløing i ene eggstokken hehe. Og litt slim, whee jeg har funnet el haha. Neida er bare litt morsomt for jeg er litt ny på det her med el. Har aldri kjent det før så det er tydelig at det er litt forandringer etter ma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå