Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nei, men har ikke påskepynt siden det står igjen i Åfjord;) Neste år - kanskje
Monajenten Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Nei. Det vil si, det henger et påskeegg i vinduet, som jenten min har malt i barnehagen. Det er helt greit, men noe annet? Neeei:-)
mammamia<3 Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Vi pynter til påske, synes det er koselig med påskeduker, gule lys og pynt :-) Også er det STOR stas for ungene :-)
Pysa Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Pynter med bhgpynt fra i fjor og i år. Ikkeno' annet.
polarn & pyrene Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 ja, her er det gule duker og kyllinger som dattera har med hjem fra bhg.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Ja:o). Her er det små gule kyllinger rundt omkring og påskeliljer i potte på bordene:o)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Ikke annen pynt en det tuppa lager i bhg. Og så laget vi 4 dorullkyllinger og 2 trådkyllinger i går da
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Nei Ja bortsett fra et påskeegg med en kylling i laget av min snart 7 år gamle stesønn og et fjærprydet kaffe filter med hode på laget av min sønn på 1,5 år.
fox`y Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 ja vi pynter til påske:) syns d er kjempe koselig me påske både jeg og 2.5 åringen. så han gleder seg masse til å pynte i morgen:) men først skal vi vaske da...blir så koselig att.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 nei, det finnes bare en høytid og det er jul. men da pynter jeg til gjengjeld ekstremt mye :-)
HI5½ Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Bare det gutten har laget i barnehagen. Burde vel kanskje dratt opp noen høner fra kjelleren, men på en annen side ligger dem jo veldig godt der de ligger, så kanskje jeg bare skal la de få fri i år?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Bitte litt.. Ha en vaske med kvister (gåsunger), som vi ha hengt malte egg i.. To påske egg som skal fylles med litt nam nam, en kurv hvor vi ha sådd karse, en kylling laget i bhg.. I påskeliljer i gangvinduet.. Noe mere blir det nok ikke..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Det eneste jeg pynter med er eggene og påskekyllingene lillegutt har laget i barnehagen. + grener med egg på. Brune, falske grener, med egg i fargene brun, gul, hvit/beige. Er ikke så glad i gul fargen..så det blir ikke mye påskepynt her nei.
___ Skrevet 18. mars 2008 #18 Skrevet 18. mars 2008 Ja, det gjør vi. Påskeliljer, gåsunger, gule duker, kyllinger og egg. Har en salig blanding av nytt og gammelt, kjøpt og hjemmelaget. Pynter ikke så mye som til jul, men litt blir det. Mannen min synes jeg er litt sprø, men jeg og ungene elsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå