Gå til innhold

Du Siklerotte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vil ikke møte meg nei?

*sjokkert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha... Jeg skulle jo ikke til Bergen daaa :-p

Hvis det er noen trøst så vil jeg jo ikke møte noen:p

Jeg er slem i virkeligheten...

Men hvis det er noen jeg vil møte når jeg drar til Bergen - ja, da er det MONIS!!!

Skrevet

Pffff, du får ikke snakket deg ut av denne, nei!

Bryr meg definitivt ikke om at du ikke vil møte noen, er jeg bare en hvemsomhelst av alle noen'ene kanskje?????

Slem?? Visst faen!

Skrevet

Jammen du minirottemonis - jeg var jo ikke i Beeeergen :-P Du kan spørre hveeeem du vil!! Jeg har ikke vært i Bergen siden bursdagen din 2-4 november :):) (ja, din er 4. november) :P

Jeg vil møte deg mer enn jeg vil møte noen i verden!!

Skrevet

Bryr meg ikke om du ikke var i Bergen, poenget er at du SADUIKKEVILLETREFFEMEG!!!!!!!

*snurt som faen*

Men ok, du er muligens tilgitt i og med at du vil møte meg mer enn noen andre.....................

Skrevet

HVEM møtte ikke meg når hun var i Oslo??????? Kan du svare meg på det?

Jeg sa det bare fordi jeg ble så sinnsykt sur fordi Spettis ikke ville møte meg!! Så sinnsykt frekt da! Vi har jo det vennskapsforholdet her inne. Ble så sint....!

Jeg vil møte deg mer enn jeg vil møte noen i verden, du er i mine tanker fra soloppgang til solnedgang, min kjære lille blåklokke!

Skrevet

Hehehehehehehehe NÅ snakker vi ja!!!

Blåklokkemonajenten *danser i blomsterengen*

Men altså! Jeg har ikke vært i Oslo siden jeg opererte i august, og jeg vil ikke pååååååstå at det var mange muligheter for å treffe folk:-/

Burde absolutt være tilgitt på den, men eventuelle framtidige Osloturer har selvsagt ingen unnskyldninger for å IKKE treffe på Siklus!

Skrevet

Blåklokken min ja:p Lille hvitveis:p Du er en blomstereng du!

Ja, greit - du er tilgitt... Jeg vet jo hvor gjerne du vil møte meg.... Hvem sender bedre bursdagsmailer enn meg liksom?

INGEN!

Skrevet

Nei det er jammen meg sant!

Aldri i mitt millionårige liv har jeg fått en bedre bursdagsmail enn den fra deg. Du er rett og slett fantastisk og underbar du ja! Mhm tenk!

Tilgivelse er en god ting! Jeg klarte det også:-D

(måtte jo såklart det når du tilsto dine synder)

Skrevet

Jeg veeet. Det samme gjelder deg da. Fy for en vakker mail det der var!!!

JA, det er faktisk en god ting. Jeg bekjenner mine synder titt og ofte. Slik blir vi så gode og snille og pene som vi er, monis!! :P

Skrevet

Hey, det var en fæl skrivefeil der:-o :-o :-o

Gode og snille er vi ja! Pene er bare 50 % av oss, må ikke klusse med viktige tall!!!

Jaaaa *sukk*, jeg er ganske ok på bursdagsmail selv.....det ligger liksom for meg.

Skrevet

MONIS!!!!!!!!! Nå blir jeg sinna på deg!! Du har aldri sett meg - jeg har sett deg:-) Du er jo en eeengel:D:D

Og ja - du har anlegg for det meste, du!

Skrevet

Tøysejente, må ikke bli sinna;-) Vi orker ikke sånt tull midt på natten vettu:-) Engel du liksom, hahahahahahahahahaha, hadde du på deg feile briller da du så????? :-p

Anlegg for det meste? Ja visst;-) Jeg er en potet:-o

Skrevet

Jeg blir sinna!! Jeg hadde på meg RIKTIG briller - og du var fin-fin-fin:):) For alt du vet ser jeg helt forferdelig ut!!

Du er FIN!

Skrevet

Jadajadajada nå snakker vi om noe annet...........;-)

Jeg har spaaart, så nå skal jeg få meg langt hår igjen:-D

Skrevet

Din tullerusk!!! Du er fin - og det har jeg bestemt :-P

Tingen er at jeg kan si at du er fin - for jeg har sett fakta - du har ikke sett meg:p

Jeg klipte meg nyyylig - før hadde jeg ganske så laaangt hår... Men det er ikke så kort nå heller da:p

Skrevet

Jeg vil ha gaaanske så laaaaaaaangt hår jeg:-D

Hadde extensions i fjor på denne tiden også, og da jeg tok de i, rakk håret mitt såvidt til skuldrene. Nå er det ca. ti cm lengre (jadajada vokser sakte og blir aldri skikkelig langt:-/)

Meeeen nå skal jeg få langt hår igjen og det blir moro. Rart hvor mye det har å si, jeg følte meg SÅ mye bedre i fjor da jeg hadde langt hår, hadde liksom plutselig litt selvtillit:-o

Skrevet

Langt hår er ganske fint - mitt vokser vedig fort... :P Men ble så sliten av det lange håret jeg hadde, så måtte klippe litt:p

Du har ingen grunn til å ha dårlig selvtillit synes ejg:):)

Skrevet

Du er søt du:-) Og morsom:-D :-D :-D

Nå skal jeg soooooove.

Langt hår er superfint - hvis det er superfint langt hår;-)

Og det er ikke tynt og stygt og pistrete når det er juks:-D

Nattinatt min søte:-D

Skrevet

Jeg og skal sooooove....

Ja, men jeg har bare superfint hår da... Hva tror du om meg??

God natt blåklokken:D!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...