Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 var på ul i dag igjen, og ble satt frem to dager:-) 12+3 nå..mistet 4 ganger og en av dem i uke 16 så slipper ikke jubelen helt enda, men feiret litt med å kjøpe finbukse i mammabukse:-) skal på en fest på lørdag og alt fin tøyet er så trangt og stygt på meg og måtte ha en ny svart finbukse alikevel, dumt og kjøpe en dyr bukse som passer en mnd:-) fant en kjempe fin svart, glatt og rett i bena til 250 på image:-) den var litt stor i magen men ikke slik at det viser med topp over..håper jeg kan få vokse litt i den:-) følte meg mer gravid etterpå enn noen gang:-)
lana<3 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Åh så bra det går bra, er det ikke litt greit å bli satt frem noen dager... Jeg ble bare satt fram en dag juhu...he he... Har du vært inne på alexi.no å sett på mamma klær, de har endel greie løsninger der på trange klær som belly belt og slik en gardin man tar fra den ene siden på buksen til den andre siden. Jeg selv fant ut at jeg kunne bruke 2 str større enn det jeg vanligvis bruker i dongeribukser så lenge de er lave i livet:) Det som er greit med de gravid buksene er at de fremhever magen på en positiv måte, hadde på meg en vanlig svart tights for noen dager siden med en stram topp, tightsen sluttet midt på magen og magen bulet ut under og over og det så bare ut som jeg hadde fått meg to bilringer, nei og nei den tightsen er lagt bort nå og gravid buksene og de lave buksene funnet fram....he he Kose deg masse på lørdag da:) Når ble din nye termin forresten??
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 han sa bare 12+2 i dag, så etter babyverden har jeg nok termin 29.sep hadde 1.okt ..hverdag teller:-) du da???
lana<3 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har termin 23 sep men tror neppe babyen kommer da, sist gang hadde jeg også 23 sep men babyen måtte tvinges ut elleve dager på overtid..he he...så fødte 3 oktober sist gang....i dag er jeg 13+1 eller 2 de lærde strides hele tiden om den ene dagen men de er enige i at 23 sep er termin dagen....forstår ikke tankegangen deres...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Så bra alt så bra ut i dag Koselig å kjøpe de første mammaklærne Jeg har selv termin 23.9, eller rundt der, har fått vite 20 og 22 av legen min, men han mener at jeg er 13+2 forde Har også hørt det at de vokser litt forskjellig frem til fullgåtte 16uker, så det kan hende du får en annen termin da.Jm på ahus ville ikke sette termin sist da jeg var 16+4. Måtte komme tilbake en uke seinere. Men det viktigste er jo at alt er bra og at det er en frisk babye i magene våre
lana<3 Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Ja de vokser veldig forskjellig og jeg har en tendens til å lage spinkle,små,tynne babyer så regner med at jeg blir satt tilbake når jeg kommer til ordinær ultralyd....sist gang hadde jeg el 1 jan 06 og denne gang 2 jan 08 og sist gang mente dem på ordinør ul at jeg hadde termin 26 sep....noe som senere viste seg å være feil....skal til samme gynekolog og vet hva han vil si....26 sep igjen.... Jeg har også termin 22 sep på legens data og 23 på den der rundingen hans....
Rascal_4.11<3 Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Så gøy du ble satt frem, hver dag teller ja Ble satt fram til menstermin alikevel på ul idag, så da spratt jeg inn her, men det gjør jo ikke noe Jeg kjøpte faktisk noen kjempefine fine bukser på hm i svart og mørkebrunt, hadde lett i MANGE butikker for å finne fine bukser, liker at de er litt stramme og ser ut som om de sitter lavt, ikke var de dyre heller... Er litt gøy å ha kommet så langt at man kan gå i mamma bukser, jeg kunne sikkert brukt buksene mine litt lenger men de er ikke spesielt kledelige eller behagelige lenger da magen plutselig begynte å poppe fram for en liten uke siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå