Hormonella Skrangle Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 putt inn en banan, og hvis bare skallet kommer ut igjen, er det folk der inne. *knegg*
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Å gud, det værste er at jeg ler inni meg:P hohoo
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hehehe;-) Må passe deg nå, du blir muligens slaktet av DiB-politiet for å være rasist.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 hehehehehehe! Den var bra! ;-)
Synne&TheTerminator Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Den vitsen var lite gøy og veldig barnslig.
Eve Dallas Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Ha ha ha!!! Endelig noe som faktisk er mulig å le av, jeg er drittlei alle disse rockeringene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå