Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Så hyggelig at du husker meg og spør! Desverre gikk det dårlig... Begynte å blø tirsdag forrige uke og fredagen fikk jeg negativt svar fra Riksen... så fredagskvelden druknet jeg mine sorger i ei stooor flaske vin og tok meg et par sigaretter... Første gang på snart 4 år, og fy fader så godt det var! Utrolig deilig å drikke, røyke og bare gi faen! hihi Rapte tjære hele lørdagen, da, så det frister ikke å begynne å røyke igjen, men... hehe Så nå skal vi prøve kunstig insamasjon... Får ikke nytt prøverørforsøk før jeg har gått ned litt i vekt, og med pcos og en knekt psyke, blir jo det lett... *sukk*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 Hvis det var meg du mente, da... hehe
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Må jo spørre Har tenkt mye på dere. Uff så trist skal krysse alt jeg har for at dere får det til snart! Skjønner godt at det var deilig å gi litt faen ja
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Blander meg inn i tråden, men er nysgjerrig, hehe.. Ville bare gi deg en klem og mange lykkeønskninger! Håper på at det sitter en liten spire i magen din, ved neste forsøk:) Hilsen fra
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Tusen takk, begge to! det gjør utrolig godt det å se hvor mange som bryr seg om meg! Det varmer! :-D
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Å være i din situasjon er mitt værste mareritt, derfor får du all min sympati og alle mine lykkeønskninger! Alt ordner seg for snille jenter vet du
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Skulle bare mangle! Selv ønsker jeg meg 3barn til og tanken på at ting kan sette en stopper for det.. Det gjør meg vondt, og iallefall tanken på at andre sliter. Håper ikke jeg havner i en situasjon som deres, for det er nok en prøvelse i seg selv. Selv om dere HAR verdens vakreste barn, så er det vel ingenting som er så fint som å gi det barnet et søsken.. Håper det blir min tur igjen snart, men først må samboeren overbevises.. Og det er jo en stor prøvelse i seg selv, hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er så utrolig taknemlig for den lille gutten jeg har fått!! Den dagen jeg fikk negativt svar fra Riksen ba jeg sjefen om å få gå litt før fra jobben, gråt fra meg på pauserommet og dro å henta guttungen... Hjemme satte jeg igang favorittfilmen hans og hentet fram litt snop... Da satt jeg i en times tid og bare holdt rundt ham... Jeg er jo livredd for at han kan ende opp som enebarn... Men jeg har HAN, om ikke annet! Jeg hadde knekt sammen for lenge siden hadde det ikke vært for han! Så nå nyter jeg hvert sekund jeg kan få med den lille gutten! Jeg klarer ikke å finne på noe med venner alene etter jobb før etter at han har lagt seg... Jeg er helt avhengig av ham! Så vil venner møte meg så må de bare tåle at det enten blir etter 19 eller sammen med ham! Jeg har mange fantastiske venner og de fleste har barn på samme alder selv, så det er aldri noe problem! hehe Men det å ville gi gutten min en bror eller søster begynner å minne mer og mer om en besettelse! Jeg klarer ikke å slå fra meg den tanken! Jeg klarer ikke å legge dette på hylla! Ikke faen om jeg gir meg nå før jeg har blitt gravid! hehe Men det hjelper veldig å ha et bryllup å planlegge samtidig!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Vil bare si at det går veldig fint å vokse opp som enebarn også Mamma og pappa slet i mange år før de fikk meg, og mistet mange ganger etter at jeg kom til verden også. Selvfølgelig har jeg hatt lyst på søsken en gang i blandt, men jeg har hatt et utrolig flott liv alene også. Alltid hatt mamma og pappas fulle oppmerksomhet, fått være med på spennende reiser osv. Det blir nok søsken på lille Nikolas(?) du er jo fortsatt ung, og det er mye som kan gjøres vet du
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2008 Nikolay... ;-) hehe Ja, heldig vis er jeg fortsatt ung, så jeg har ikke noen bilologisk klokke som tikker... Ja, han vil nok fint klare seg som enebarn! Men bare tanken på å aldri gå gravid igjen, aldri få oppleve det å holde mitt nyfødte barn i armene igjen... Den tanken er så vond og skremmende... Får helt vondt inni meg! :-( Mitt høyeste ønske er en ungeflokk på 4, men jeg vil være overlykkelig om jeg får en til! Kan fint klare å venne meg til tanken på 2 barn! Men om det værst tenkelig skulle skje, så klarer vi 3 å få et fint liv sammen! Men det skal MYE til før jeg gir opp! hehe Og med så flott støtte fra dere og min familie og venner er det ikke så vanskelig å holde motet oppe! :-)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Haha, Nikolay var det ja Bare stå på du, så skjer det nok til slutt! Skjønner veldig godt at du er redd, min største frykt er også å ikke kunne få flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå