Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sååå lei av disse kynnerne! Magen strammer seg hele tiden,å det er skikkelig ubehagelig. Eneste som hjelper litt er varme bad.Kan jo ikke planlegge noen ting,for jeg orker ikke noe med disse kynnerne.SUKK.Er i uke 25. Blir jo litt bekymret også,for at føselen skal begynne eller noe:-( Noen med erfaring? Tips eller råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slutt å syt...vær glad at du har en frisk og fin baby heller... man må regne med plager når man er gravid...

Skrevet

Anonym vet du hva hvis du ikke har noen gode råd kan du heller bare la vær å svare!!!! Du har tydeligvis aldri vært borti dette!!!!

Jeg selv slet med skikkelig vonde kynnere fra uke 16 sist gang. Visste ikke den gang hva som kunne hjelpe, men denne gang skal jeg til akupunktøren min hvis jeg får samme problemet, hadde så sterke kynnere på slutten at jeg kjente ikke at det var rier jeg hadde....

Skrevet

Snakk med jordmor snarest. Kynnere kan fort utvikle seg til premature rier. Har vært innlagt med rier i uke 25 jeg, og da trodde jeg faktisk ikke at det var rier jeg hadde. Var jo så vant til å ha sterke kynnere. Har hatt sterke kynnere i de tre siste svangerskapene, og blir fulgt nøye opp. Har kort livmorhals, og det kan jo du også fort få. Lurt å få sjekka i hvert fall. Mener ikke å skremme deg, men jeg unner ingen å føde et svært prematurt barn.

Skrevet

Tusen takk for fine svar:-) Skal prøve å få snakket med jordmor om dette! Prøvde å ringe legevakten i går,men fikk beskjed om å se det ann,å evt ta kontakt hvis det gikk over til sterke smerter...Kynnerene er blitt litt bedre i dag da,men det er jo opp og ned hele tiden.Hvordan finner jordmor ut,om det er ekte rier eller ikke? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...