Lillemus&mamma'n Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Driver og jobber med nr. 1 (IKM om to dager), og er veldig skeptisk til hvordan medisinene mine kan påvirke fosteret. Bruker zelo soc 25 mg, simvastatin 40 mg (ikke den siste uka, vært tom og ikke rukket apoteket pga arbeidstida...) og albyl E. Er det noe som har erfaring med hjertemedisiner og svangerskap, i følge sykepleierne på sykehuset her jeg bor har det "vært noen der før meg", men jeg har jo ikke engang truffet noen infarktpasienter under 35 før, så jeg har ingen å sammenligne med...
AO3 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg synes du skal ta en ordentlig prat med legen din om dette, da får du den informasjonen du trenger.
vi3blir4 Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg brukte også selo-zok 25 mg, men fikk beskjed fra legen om å slutte med det da vi skulle prøve å bli gravide pga at det kan påvirke fosteret negativt, og det kan også gjøre det vanskligere å bli gravid. Men jeg brukte selo-zok mot migrene da, og ikke pga hjerte. Så jeg vil råde deg til og snakke med legen din om dette, så du får et sikkert og trygt svar. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå