Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste innleggene i tråden om hva dere kjøpte til babyen som dere ikke trodde dere ville kjøpe, og overrasende mange sier de kjøpte bleiebøtte selvom de ikke trodde de skulle trenge det?!

Har ikke alle bleiebøtte? Blir ikke det mye lukt og stress? Hadde aldri klart meg uten bleiebøtten vår jeg altså, Var jo noe av det første jeg skrev på listen når jeg skulle begynne å handle inn utstyr! Synes det var rart jeg:P hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i enebolig , og det er bare få meter til søppelcontaineren så derfor mente vi at vi ikke trengte noen. Så ble det likevel til at det ble en, og vi sparet oss for mange turer.

Skrevet

Vi har ikke bleiebøtte. Men lillemor har heller ikke bæsjet så ofte.. noen ganger til uken istedenfor noen ganger til dagen som andre gjør. Har bæsjebleien i en pose før vi kaster den i søppelet, på badet. Kaster søppelet ganske ofte.

Bleiebøtten er dyr, og posene er vel nesten enda dyrere?

Når nesteman kommer blir det kanskje bleiebøtte her i hus..

Skrevet

Har ikke. Kjenner mange som ikke bruker den eller betegner den som unødvendig.

Tissebleier lukter jo ikke før etter en stund, og vi tar med bosset ut ofte. Rett utenfor døren på vei ut. Putter bæsjebleier i en pose og knyter for - og rett i søpla. Lukter ikke.

Skrevet

Synes fortsatt det er rart uten jeg, selvom vi ikke trenger å ta på oss sko en gang for å ta ut bosset så hadde jeg ikke klart meg uten bøtten:P Isac bæsjer bare en gang i uken da, men likevel...

Skrevet

Vi har ikke bleiebøtte. Her kan bleier kastes i våtorganisk avfall og da skal de kastes i papirposer og ikke plast. Så da blir det bare dumt med bleiebøtte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...