Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hun er nå 22 mnd,men kjefter og smeller som ei furie;-) Det er ;Nei,Vil ikke,Det er MIN/mitt! I tillegg har hun brgynt å vifte med pekefingeren til folk,både kjente og ukjente. Da vi gikk tur i dag kom en eldre dame og slo seg sammen med oss.Og vesla så sint; Nei! Gå vekk! Ikke du! Blir flau jeg*rødme* Og forrige dagen jeg skulle skifte på henne viftet hun atter igjen medfingeren; Pass deg du! Skjønner ikke hvor dette kommer fra? Hun har riktignok en bror som er to år eldre som hun kopierer det meste fra,men har ikke hørt han si noesånt... Litt søtt,og mest pinlig;-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hehe, jeg har også en hissigproppl Hun kjefter riktignok ikke på andre fremmede på den måten men hun er sta så det holder!! :-) Hun gir seg aldri!!! Men vi er konsekvente å lar henne ikke vinne, Håper det demper seg etter hvert.. Må være slitsomt for henne å være så sta i lengden... Hun vet så altfor godt hvordan hun vil ha det. Hva hun skal ha på seg, hvem som skal kle på, hva hun skal spise, hvem som skal legge osv osv...Puh...Hvis ikke ting går som hun vil blir hun sååå sint!!! Freser!!! Heldigvis er hun i tillegg til dette verdens skjønneste og mest sjarmerende jente, og jeg håper ( mest for hennes egen del) at dette demper seg etter hvert.. Jenta mi er også 22 mnd..
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ja,jeg håper virkelig det! Har to gutter fra før og ingen av de har noen gang vært sånn;-) Hadde henne med i butikk her om dagen,og mens jeg ventet på å betale satt hun stille og rolig i vogna si og smilte til alle som gikk forbi. Men da en stakkars eldre kar prøvde å ta henne i hånda og si hei,så jeg over kalesjen denne lille fingeren komme fykende,etterfulgt av høyt og tydelig; Nei! Gå vekk! Ble så flau jeg,at jeg visste ikke hva jeg skulle si,så jeg sa bare at hun pleier ikke være sånn men hun er kanskje litt trøtt nå;-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Min lille på 17 mnd er også sånn.. (ikke like uttalt med ord dog, går mest i NEI) Foreløpig har det gått rimelig greit og kattene tar mesteparten av støyten. (dæven de kattene får kjeft ja, hehe)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Hadde det bare enda vært katta som fikk gjennomgå så;-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Hehe, dukker og slikt har begynt å få litt mer nå og oldemoren har fått en liten dose;) Tror det er under utvikling, men foreløpig er det bare morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå