Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg vil ikke ha sex... har ikke villet det siden jeg ble gravid å det begynner å bli lenge siden! Sambo har så lyst å tar det skikkelig hardt å det er det som er det værste... Han har faktisk trua med å forlate meg om jeg ikke sprer med beina snart...! Dette ender såklart i at det motsatte skjer!! jeg blir sur og forbanna å dette er en skikkelig killer på samlivet... noen som har noen tips for å få sexlysten tilbake? kos funker ikke.. føler at jeg kveles vær gang han kommer med denne "jeg er kåt" kose greiene! Ammer så kan ikke ta no helsekost heller... baby er snart 7mnd btw. Håper på noen erfaringer og superløsninger:P Takk
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Men det er ikke dær problemet ligger... Det er liksom ikke bare han jeg ikke vil ha sex med! jeg vil ikke ha sex med noen.... Han er fin og jeg elsker han men.... hvorfor har jeg ingen sexlyst?! vi hadde så mye sex før jeg ble gravid at det nesten virker som jeg har pult meg ferdig! trodde det ville gå over etter at ungen kom ut!
Syrin84 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 tar han initiativ til sex nesten hver kveld, og klager når han ikke får det?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Han har gjort det men har blirr litt bedre etter at jeg sa at det bare gjør det værre... men noen ganger klarer han ikke å holde seg så blir jeg nødt til å avvise han å da blir han så lei seg:( Nå har det blitt sånn at jeg ikke legger meg før jeg er helt sikker på at han sover...
Syrin84 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 åkej, jeg tenkte kanskje det kunne hjelpe å si at han ikke skal be om sex før du tar initiativ til det.. da slipper du å grue deg for å gå til sengs.. meeeen.. da må du nesten ta initiativ en gang:p jeg syns synd på deg, men på typen din også. sex er viktig.. kanskje dere burde snakke med noen? ( det vanlige rådet )
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jeg gjore det. tenkte at sex dyrker sex liksom.. men det ble ikke sånn. ville bare at han skulle bli ferdig.. så har prøvd! 5-6 ganger etter fødsel.. gjør kjempe vondt først å så er det greit mot slutten men vil bare at han skal forte seg så stønner med så det går raskere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå