Gå til innhold

I dag må jeg skryte av mini...Og meg selv:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen startet halv 9 i dag etter 9,5(!) timer med uavbrutt søvn, noe som er det meste han noen gang har sovet:D Og da våknet jeg altså av at han låg i sengen sin å pratet med seg selv leeenge, helt til jeg stakk hodet opp å sa god morgen, og da lo han skikkelig for første gang! (Mer enn bare pipelyder) Så gikk vi inn på badet etter han hadde fått litt pupp, fikk ny bleie, og lo enda litt. Så fikk han ligge litt på magen mens jeg skulle ta på linser, og før jeg hadde rukket å rekke meg etter linseboksen snudde han seg over på ryggen!! Det var så herlig, han slengte seg bare over, og om og om igjen! Er så stolt over han i dag! Kan faktisk ikke huske at han har grene i dag:D Herlig..! Og bare 3 mnd såvidt:P

Så har jeg ENDELIG kjøpt 19-årsgave til kjæresten:) Kjøpte et påskeegg med 19 av hans favorittsjokolader(finnes på 2 butikker rundtomher!!) En sånn apebamse som egentlig bare er på tull, den var kul da! En hjerte-kjærlighet og hjertesjokolade, Queen Live DVD, en annen dvd, en jakke fra j&j som han ønsket seg sååå, men ikke hadde råd til, og en 4-bildersramme med bilder av meg, han og Isac som jeg har printet ut:) Er godt fornøyd med meg selv i dag;)

+ At jeg brukte litt tid på å finne klær til meg selv:) Deilig å endelig være "frisk" nok til å komme seg ut etter laang tid i sengen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en herlig dag, du har vært veldig effektiv må jeg si. Og så flink lille Isac er. Pent navn du har på gutten din:-)

Skrevet

Å, det er så deilig med slike dager!

Høres ut som om dere har koset dere skikkelig. Grattis med rulling da!

Håper at gavene blir suksess.

Skrevet

Jaaa, så deilig med sånne dager! Var sol og vår ute og satt timevis på kafê med bestevenninnen, så koselig!

Glemte å ta med at jeg har kjøpt 19 små "kort" som jeg skal skrive på en ting om hvorfor jeg elsker han og ting vi har gjort som jeg husker veldig godt:) + 6 personlige "gavekort" etter tips fra jenter her inne, suuupert! Han bør bare bli glad i år altså, har alltid vært dårligst i verden med gaver:P

Skrevet

Ååå, så herlig :)

Både sønnen din som er så flink og du :)

De er heldige som har deg =)

Skrevet

Men er litt usikker, skal jeg gi jakken, gavekortene,lappene og rammen på bursdagen hannes? (Nå på onsdag) som er en ganske dyr og "stor" gave i seg selv, og påskeegget meg dvd'er og sjokoladen på påskeaften? Hmm, tenkte ikke så langt som til påskeaften..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...