Lillespireengangtil Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Dette kan vel ikke være normalt vel?? Noen som har tips eller råd å gi meg?Den siste uken har hun vært urolig,og har bare villet ligge med meg på natta,dvs på puppen.Jeg blir gal snart!I dag har hun som sagt sovet 2 timer,og da trilla vi tur.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Det er helt normalt dessverre. På en måte iallefall, vi hadde en sånn periode her og det var tortur for meg;) HEhe... Anbefaler noe av det følgende; ta inn vogna og trill inne. La henne sove med puppen! (men ikke gjør det til en vane, vanskelig å snu når man oppdager hvor lett de sovner da:p hehe) Bæretøy Prøv å innføre "tvangssoving"... Har var 2 timer MAX våkentid på veslemor, ellers ble hun overtrøtt og håpløs. Det er slett ikke lett, men trilling, byssing, pupping osv var løsningen for oss den perioden. Alt for at hun ikke skulle bli overtrøtt! Hehe.. Men når du får inn en rutine på søvnen blir det mye lettere med dagsovingen. Den er det vanskeligste synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå