Gå til innhold

Yadda :)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager et nytt innlegg her jeg.. Så slipper jeg å "plage" den andre tråden.. :)

Jo da... Jeg lå litt lenge i dag, siden sambo var hjemme, så vi lå i sengen og koste litt med snuppa vår før vi skulle stå opp..

Så hører jeg en bil, men tenker at den nok sikkert er til naboen, så tenker ikke mere over det, før jeg hører det går i trappen, og tenker at det sikkert er mamma, og siden nøkelen står i på utsiden (noe den alltid gjør liksom) så regner jeg med at hun låser seg inn.. Men tar på morgenkåpa og tusler ut i loftsgangen og ser ut av verandadøra der, har soverom i 2.etg. Og der ser jeg jo ikke mammas bil, men en hvit varebil, så jeg tenker at det sikkert er en selger av et eller annet slaget. Så ringer det på, men jeg tenkte bare å gi blanke i å gå ned, siden jeg ikke ventet noen, og ikke trenger fisk eller hva det nå måtte være han skulle selge.. Så jeg tusler inn på soverommet igjen for å krabbe under dyna..

Så hører vi at noen tar i døra, som jo er låst.. Og så vrir vedkommende om nøkkelen, åpner døren og roper inn"Hallo!" "Ja, hallo" svarer jeg, mens jeg tar på meg morgenkåpen igjen.. "Hvor er du?" roper han igjen. Så jeg går ned og bare "ja, hallo?" "Er det her xxxx bor?" spør han, "nei" svarer jeg.

Og det ender med at jeg må gå ut på trappa bare i morgenkåpe for å vise en mann fra Relacom hvor xxxx bor, som jo er et stykke unna.

En ting er å vri om en nøkkel som står i på utsiden.. Og ja, min feil at den står i.. Men syns det verste er å gå inn i et fremmed hus, når de som bor der ikke svarer på at man ringer på..

For hadde dette vært etter at vi hadde stått opp, så hadde jo døren vært ulåst.. Og etter at jeg er ferdig dusjet bruker jeg å tusle gjennom gangen naken, eller bare iført undertøy.. Liker ikke å kle på meg når kroppen er klam...

Så jeg kunne jo strengt tatt møtt han i gangen uten klær på, eller sittende i stua med puppen ute... :-/

Ble så paff at jeg kom ikke på å spørre han om det var vanlig praksis for de som jobber i Relacom men...

Vurderer stert å ringe de i morgen og be de skjerpe arbeiderne sine litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke dette innlegget før nå. Du store tid!! Hadde fått litt angst da, om noen hadde kommet inn slik. På den annen side så hadde det da aldri falt meg inn å ha nøkkelen stående i døren på utsiden??????????? Hvor i alle dager bor dere siden du føler deg trygg med det? Hvem som helst kan jo komme inn... hvis nøkkelen må være tilgjengelig på utsiden hadde jeg heller avtalt et gjemmested for den...

Regner med du slutter å ha nøkkelen i på utsiden nå da.. :)

Skrevet

Bor langt utpå landet.. Men er liksom ikke det med nøkkelen som er verst... For vanligvis hadde jo døren vært ulåst på det tidspunktet, og jeg hadde kansje sittet å ammet.. Det verste var at han bare åpnet døren og kom sånn halvveis inn.... For det hadde han jo gjort om døren ikke var låst også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...