vision Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Noen som vil spå meg? Lurer så veldig på om vi vil få en baby? Jeg har 4 gutter, samboer har ingen barn. Vi har prøvd i snart ett år. Håper noen kan ta seg tid til å se på dette. Jeg har vært alvorlig syk for ca 3,5 år siden, dette er nå over. Alt er stabilt igjen, men tenker mye på om dette kan ha innvirkning. Vennlig hilsen Vision
vision Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 Glemte vist fødselsdatoer jeg;) Jeg 260472 Han 130279
vision Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Kan noen være så snille å se på dette? Er kanskje vanskelig å se når det har vært så mye "tull" med meg??
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 heisann! la merke til at ingen hverken svarer eller noe her, jeg skal legge et legg på deg, men svaret kommer til å bli langt, så når jeg svarer sender jeg det på postmelding, så ha tom postboks! skal prøve ihvertfall å se hva jeg får opp på deg, men lover hverken "opp" eller "ned" om du skjønner..
vision Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk til 57litt for svar, Hun annbefaler meg å høre med noen som driver med pendel. Er det noen med pendel her, som vil "teste" om det er noe håp for at jeg blir gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå