Gå til innhold

Dagens gullkorn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er dere sikkert dritlei av meg og alle historiene om Karosnuppa, men jeg skriver en til jeg. Stolt, moden, første- og enestegangsmamma som jeg er :)

I dag labbet vi hjem fra barnehagen, vi to. Det tar sin tid, med vannpytter som skal hoppes i, hunder og katter som skal hilses på, pinner som skal drar over alle plankegjerder, steiner og stubber som skal klatres på og litt av hvert. Jeg kom rett fra byen og hadde med "niste", en bolle med sjokoladebiter, i tilfelle turen skulle bli for lang. Bollen var god den, men som alltid vil hun aller helst ha godteri....

Plutselig sa hun høyt og tydelig "MAMMA da, jeg like ikke sokkelade, jeg (kunstpause slik at mannen foran oss rakk og snu seg mens han dro på smilebåndet) og så fortsatte hun "Jeg like baje godteji!!!"

He he, da hun ikke fikk godteri, var visst sjokoladebollen god likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe; slemme mammaen som bare tilbyr sjokoladebolle og ikke noe godteji!

Tenker mannen foran dere humret godt for seg selv da fortsettelsen til Karosnuppa kom! c",)

Du skulle se den minste revungen her - hun er fora opp på godteji av storesøstrene(for de har jo lært at man skal dele; ergo visste ungen hva godteri var før hun var ti måneder...) og går på tokt i skapene her hjemme og finner frem ting vi tror vi har gjemt godt... c",)

Skrevet

Hi, hi de er jammen søte.

Godteji er fint vet du:-)

Her sliter vi med å holde påsskegget til storebror unna jentene.

De er skikkelige godtegriser...

Storesøster på 3 er veldig glad i is og har i en periode fått sammenbrudd ved isboksen i butikken når vi har handlet og jeg sier nei.

I dag skulle jeg svippe bort på bensinstasjonen og hun ville væremed. Så jeg snakket litt med henne på forhånd om at hun ikke kunne få is hver dag på butikken, og heller ikke skrike seg til.

Hun var enig i det.

Da vi kom in på bensinstasjonen så hun etter isboksen med et langt blikk og så høyt og tydelig" jeg har IKKE lyst på is"

ha,ha måtte le da og kunne jo heller ikke kjøpe den sjokoladen jeg hadde planer om å snike i meg etter hun var lagt i kveld...

Skrevet

Jeg ler godt nå av disse snuppelurene deres!!!

Det som er litt dritt er jo når mor ikke får muligheten til å snike med seg en skarve sjokolade engang, fordi man skal være så forbannet korrekt!!!

;-D

Skrevet

Ja og nå sitter jeg her og er sååå godtesyk. Får raide storebrors påskeegg, og heller fylle det opp igjen.

Han fikk av mamma forrige helg og fikk spise det nå siden han skal til pappaen til helgen...

Spise påskeegg, gjemme det, skynde meg på butikken tidlig i morgen, fylle opp og legge pent på plass igjen...

Skrevet

Hahahahaha.....................jeg ler og ler:-D

Skrevet

He he, jeg har heller IKKE lyst på is! Og ikke sjokolade heller :)

Skrevet

Huffameg!

Jeg nektet ungene dessert etter middag i dag jeg, for "man trenger ikke dessert hver dag, unger!" - og så snek jeg meg til en is selv, mens ungene så barnetv... Fy meg!

Skrevet

Det er klart vi ikke blir lei av søte historier om søte småjenter og -gutter.

Hun måtte jo prøve seg kan vite, med gotteji! Sånne boller med sjokolade i er gode erstatninger da :-)

Skrevet

Godteji er best, ingen tvil om det. Men litt sokkelade oppe i en bolle kan være en veldig god erstatning når mora er så kjip da ;-)

Og vi blir da ikke lei av å høre vi! Har vel en god dose av fortellertrang hele gjengen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...