Monajenten Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal føre inn treningen på dagboken der, men det finnes jo ikke noe rockering der, hehe;-) Har ført opp sit-ups med høy intensitet som rockering, men jeg tror jeg forbrenner mer med ringen enn jeg ville gjort ved å ta sit-ups. Hvilken aktivitet bør jeg skrive opp som rockering, noen som har tips?
Gullemor Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Flere her som er medlem av vektklubb.no OG har kjøpt rockering, ja?? ;o) Jeg tittet gjennom lista med aktiviteter nå, og fant vel ut det samme som deg; at situps er det som kommer nærmest... -Jeg har altså ingen tips til deg! ( Skal du gå ned mye, da? Selv skal jeg ned ca 20 kg og har holdt på i to uker (gått ned to kg).
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Nei jeg syns liksom ikke det var noe annet som passet. Men det er jo litt mer aktitet i rockering:-/ Sendte en mail jeg, og får se hva de svarer:-) Jeg meldte meg inn i vektklubben i går, og er hekta allerede:-) Jeg skal ned ca. 8 kg, og har satt 10 uker som mål, så det skal være oppnåelig:-) Kjempebra at du har gått ned 2 kg allerede da! Er du flink å følge menyene? Jeg er slavisk på kaloriene, og hvis det er noen middager og sånt jeg ikke liker, så prøver jeg å finne en med tilsvarende antall kalorier.
Jenny-penny Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Lager dere egen middag til dere i denne vektkluben og egen til de andre i familien? Hva slags retter er det? Og er det null toleranse for godis??
Gullemor Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal i første omgang ned 9 kg på 12 uker, så da har vi ca samme mål for de neste ukene! Jeg fulgte middagsmenyene i starten, men nå har jeg gått over til å gjøre sånn som du gjør; finne noe som har tilsvarende antall kalorier. Ellers spiser jeg "den samme" frokosten og lunsjen hver dag, og har holdt meg på ganske nøyaktig 1300 kcal, som jeg har blitt satt opp på av vektklubben. Ellers prøver jeg å trene en del. Målet er å ha én gruppetime i uka på Elixia, trene styrke på Elixia en gang i uka samt å gå en laaang tur her i nærområdet pr uke. Har klart det hittil og er kjempestolt! ) Lykke til med ditt prosjekt! Skal se vi blir lekre, smekre berter som har rocket oss i form innen juni er her!!! *optimist* )
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Nei, lager ikke egen middag, det er masse gode oppskrifter på alt mulig. Forskjellen er at når man er medlem, må man telle kalorier. Og det står hvor mye kalorier hver porsjon inneholder. Det er ikke nulltoleranse for godis, du finner en tabell med antall kalorier på det meste av snop. Bare man er innenfor sitt antall kalorier, går det nok fint:-)
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Åhhh jeg er helt giret, jeg:-) Jeg har også ca. 1300 kcal pr. dag, og har klart det i dag, hehe;-) Kommer nok også til å spise samme frokost og lunsj, er ikke så god på sånne fancye greier;-) Jeg trener på SATS, og skal også ha som mål to ganger i uken, i tillegg til trening med rockering hver dag, og stepmaskin. Lekre i bikini til sommeren, JA TAKK :-D
Jenny-penny Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Får jeg spørre hva dere spiser til frokost og lunsj? Hvor mange måltider om dagen?
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg spiser grovt brød med pålegg til frokost og lunsj. Fire måltider om dagen ca. Her er eksempel på en dagsmeny: ti 18. mar -------------------------------------------------------------------------------- frokost 2.0 porsjoner Grovt knekkebrød med banan 202 kcal 1.5 dl Cultura Bringebær 101 kcal vann -------------------------------------------------------------------------------- lunsj 1.0 porsjoner brød med fiskekake 194 kcal 1.0 porsjoner eplebåter 47 kcal 1.5 dl eplejuice 74 kcal vann -------------------------------------------------------------------------------- mellommåltider 2.0 porsjoner appelsinbåter 51 kcal 0.5 porsjoner Cottage cheese med eple 199 kcal vann -------------------------------------------------------------------------------- middag 1.0 porsjoner Røkt pølse med potetstappe 533 kcal vann --------------------------------------------------------------------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå