Blesha Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er også ung mamma, men barnet har rukket å bli noen år nå. Er det flere unge mammaer her med barn som er litt større? Har en gutt født i 2002.
Verbena Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har en født i 2004 og en født i 2005, er definitivt ikke noe babyer lengre værtfall!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Har en født i 2004 (og ei i 2007 da) =)
BarnNr.4 :) Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Har ei som var født i 2005, og ei som ble født nå i 2008
Helnøtt med spire:) Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Har ei som er født i 2004 og ei i 2006. 2 og 3 år. Defentivt ingen babyer lenger nei hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå