Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Det var min tur til å sove lenge i dag, så klokken var over 10 da jeg endelig krøp ut fra dyna mi=/ Da var det allerede på tide med en lur for minsten, og etter det fant vi ut at været innbød til en liten skogstur med påfølgende grilling. Ting tar tid med to små, en trøtt voksen og en surrete voksen (meg), men litt utpå dagen var vi på vei=) Kom hjem litt over fire, da var det på tide med middag, litt avslapping/lek, kvelds, bad, stell og i seng! Og så den sedvanlige dibbingen for hu mor;) Men nå er det kveld, er min tur til å stå opp med barna i morgen!
Sånn kan det gå Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Tidlig morgen ble brukt til å tørke spy, så jobb hele dagen og deretter en rolig ettermiddag og kveld med litt tørking av spy innimellom. Tenker jeg køyer snart siden jeg skal på jobb i morgen også... ;-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg startet dagen med å forundre meg over at fremmede folk bare går inn når man ikke svarer når de ringer på... Greit nok at nøkelen sto i på utsiden, men til vanlig, om jeg hadde stått opp før så hadde jo døren vært ulåst.. Hadde jo vært litt kjipt om han kom inn i gangen mens jeg ammet, eller var på vei ut av dusjen eller sånn... Så slappet jeg av i sofaen sammen med snuppa og en sambo som har vært hjemme fra jobb, pga et hovent og vondt kne.. Så ryddet jeg i klærne til snuppa, la bort alt hun har vokst ut av, og ting jeg vet vi ikke kommer til å bruke, og tok frem noe nytt og større, og ryddet opp i stellekommoden hennes på rommet vårt. Så lagde jeg middag, og etter det har det gått slag i slag med amming, og vasking/rydding av soverommet og skifting på sengene.. Og innimellom har jeg sneket meg innom denne avhengighets siden her.. =)
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Queen of the road: HVA??? Shit... da hadde jeg nok hylt!! Er så lettskremt av meg, det der hadde jeg neppe fikset... Hvem i alle dager var det? Forøvrig har min dag vært soset bort på dib... nå skal jeg legge meg og få mer ut av morgendagen!! Natta!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Lagde en ny tråd om det, med nicket ditt jeg Yadda.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Jobbet. Dro halv åtte og var hjemme igjen halv fem.Spiste middag,vasket opp.Så tok jeg med ngene og gikk en tur i det fine været før barnetv. Kos ,kvelds og sengetid for barn .Tv og dibbing for mor;-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Har vært ute å handlet litt, kjøpt ny dress til tuppa og joggesko til henne og sambo. Så var vi på bohus å hørte når sofaen vår kunne bli levert, og på Slettvoll og Bolia å lette etter salongbord. Fant det perfekte bordet på Slettvoll så klart, til 9000 kr(!!!!), ikke veldig aktuelt hehe så jeg har vært sur for at det var så dyrt resten av dagen.. Skulle egentlig ha vært på hytta nå, men siden jeg er litt småsyk om dagen ble vi hjemme *sukk* Skulle ønske vi var på hytta...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Dagstur til hytta for å ta en skikkelig vårrengjøring! Holdt på i 13 timer Nå blir det koschelig med besøk der oppe! Så fint og fresht!!!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Jobbe 8-16, hjem og lage panert rødspette til middag, så vaske leil. til påske mens lille venn leker med duploen (i sin byggmester bob verden). Videre er det kos før barnetv og under barnetv, kveldsmat og lese på sengen til lille venn kl. 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå