NyttNick Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Bestilte dette: Quantity Name Retail Price Your Price Total 2 Acu Hoop 1.5 lb.-- small, boxed $16.00 $16.00 $32.00 1 Acu Hoop 4 lb. -- medium, boxed $30.00 $30.00 $30.00 Sub Total $62.00 Shipping (Shipping to Europe) $36.00 Grand Total $98.00 MEN fikk denne mailen idag: Hello, I need to inform you that your order has been place on hold for the following reason: The shipping cost for Norway is $36.00 per item and you only paid for one of the items. We need for you to provide your credit card information via e-mail or call our toll free number to process the remaining balance of $14.00. Your order will remain on hold until you provide the necessary information. If you have any questions please e-mail me or call our toll free number 866-700-5668. Sports-Hoop Inc Ana Noen som vet hvorfor det ikke ble trekt "shipping cost" for alle tingene da jeg bestilte?
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hm, det hørtes rart ut. Men hvis du bare skal betale 14 dollar ekstra, så slipper du billig unna i forhold til det som står Order from Europe på venstresiden der. Der står nemlig dette: Shipping charges for overseas order Overseas order extra shipping charges are as follows: Europe and U.K. — US$35 .00 / first item , US$ 30.00 /second and after. Australia and Japan — US$3 5 .00 / first item , US$ 30.00 /second and after. Sånn jeg tolker det har de lagt på prisen med en dollar siden sist de oppdaterte siden. Og når du bestiller 3 ting, så skulle du betalt 36 dollar for den første ringen og 30 for de neste to.. så hvis det bare er 14 ekstra så må det være billig.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 når jeg var inne å bestilte trykte jeg på en link til norge... kom inn på www.rockeringen.no bestilte meg en der.. vet ikke om den ble dyrere... men kom på 662 med frakt.. fikk den 2 dager etter jeg tastet inn ordren... den har blitt brukt flittig i over en uke nå. bryr meg lite om den ble dyrer el ikke fikk den garantert kjappere om jeg hadde bestilt fra statene... den er og helt lik...
sveis Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Kanskje det er billigere fordi to av ringene er lettere barneringer?
NyttNick Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Ja så det der yadda. Nå er jeg ikke så smart når det gjelder bestillinger og sånn så lurer på hva de mener med : "We need for you to provide your credit card information via e-mail or call our toll free number to process the remaining balance of $14.00" Hva slags info fra kortet trenger de?
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 NyttNick Siden jeg ikke får sendt deg pm skriver jeg her. Vil tro at de trenger navnet på kortholder, kortnummer på 16 siffer som står på fremsiden, og ccv koden - de tre siste tallene på baksiden. MEN jeg vet ikke om jeg ville sendt det på mail akkurat.... det kan jo komme på avveie og da kan andre belaste kortet ditt... tror jeg ville sendt dem en mail og spurt om ikke de kan legge 14 dollar til på den belastningen som allerede er gjort, eller om du på et eller annet vis kan betale 14 dollar via en sikker side, slik som du gjorde da du bestilte første gangen. Eller så ville jeg ringt og tatt det på telefonen - det er hvertfall litt tryggere. (ikke at jeg er noen ekspert på å bestille på nettet da...)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Du må ringe. Ikke send sånn info over nettet. Hvem som helst kan i grunn avlytte epost.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Ring dem på det tollfrie nr'et som står på siden og i emailen. Det gjorde jeg siden jeg var så smart å kjøpe flere samtidig (en til mamma ;o)). De trakk de ekstra 150 kr, og jeg fikk pakken i posten ni dager etter bestilling. Det gikk knallraskt, og servicen var bra (les: ikke knallfrustrerende). )
NyttNick Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2008 Nei vil ikke ha noe avlytting av e-post.. Hehe. Men fra spøk til revolver.. Er i grunn litt skeptisk ja til å sende alt det der via e-post. Skal prøve å overtale typen til å ringe for min engelsk er absolutt ikke sååå god at jeg kunne ha ringt selv.Kunne i grunn blitt en morsom telefonsamtale da.Hehe Kan sende en mail først. Takk alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå