Gå til innhold

Funnet ut at samboer røyker hasj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i 2 år, vet han røkte en gang i blant før vi ble sammen men han har sagt han ikke har gjort det siden vi ble sammen....

Har nå funnet ut han har røkt litt nå og da det siste halvåret. Kan ikke konfrontere han med det da det vil avsløre hvordan jeg fant det ut. Hva skal jeg gjøre??

Vi har en baby sammen

*fortvilet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan fant du det ut da? sjekka mobilen? :P

Skrevet

Vel, du må nesten konfrontere ham eller gi f da..

Skrevet

Nesten faktisk...tilfeldig via Facebook...

Skrevet

Hadde ikke tatt det så tungt om det var like sjeldent som at folk tar seg et glass..

Men om det plager deg veldig mye så får du bare ta det opp at du vet at han røyker.. Men da blir du nesten like mye bad-guy som han i og med at du har snoket i hva han driver med..

Skrevet

Om han røyker så lite at du ikke har merket noe, så er det vel ikke akkurat noen krise.

Og du skal vel ikke snakke for høyt om tillitsbrudd, siden du tydeligvis ikke kan fortelle ham hvordan du fant det ut..

Skrevet

Som noen andre sier her, om du ikke har merket noe, kan det jo umulig være et stort problem!?

Skrevet

Hei, Hi her

Er bare det at jeg synes det er "feil" av han å drive med det når han har blitt pappa...mulig jeg som er "prippen". Og i tillegg har han gitt inntrykk av i nesten 2 år at han ikke driver med slik mer

Og det er ikke slik at jeg har snoket på profilen hans eller mobil, men dersom jeg skal konfrontere ham med det kommer flere enn han i "bråk" liksom...derfor jeg helst ikke vil konfrontere ham med det

Skrevet

At hun ikke har merket noe og det derfor ikke kan være et stort problem er det dummeste jeg har hørt.

Gjelder den samme logikken i alle saker eller?

Skrevet

det vil da i praksis si at det man ikke vet har man ikke vondt av, og man kan da gjøre veldig mye morsomt bak rygggen til partneren, og mange andre om man har lyst:) er jo ferietid og da skjer mye som man egentlig skulle ha vist om.. hehe

hilsen verbena og meg

Skrevet

For det første skulle han vært ærlig med deg... ikke greit å unngå sannheten når man er ett par med barn.

For det andre er ikke det no bra forbilde for ungen.

kjæresten min har forbud mot å røyke i det "allminnelige" men jeg klikker ikke om han tar en blås mens han er ute å drikker. Men nå har det seg slik at jeg ser sånt med en gang så han kan ikke sniker seg til noe som helst. jeg vokste opp med en narkoman far så jeg har en dop-radar programert inn i hodet mitt:p

Skrevet

Grunnen til at jeg la dette på Krangle istedet for skravle var å få mer saklige tilbakemeldinger....faktisk!

Annet enn "Nei, herregud - da MÅÅÅÅÅÅ du gå fra han"

HI

Skrevet

Ja far (eller mor for den saks skyld) kan bare mishandlet barnet så mye han orker, så lenge ingen oppdager det så er det ikke et stort problem (Jada, jeg vet jeg drar det langt)

Skrevet

Nei, var langt fra sånn det var ment.

Har faktisk vært inne på å sende anonym melding til BV...men håpet på tips her som ikke er så omfattende

HI

Skrevet

Hva ønsker du å oppnå ved å innvolvere BV?

Skrevet

Ikke forstå det som at jeg ikke bryr meg altså

- bare at det å innvolvere BV oppfattes som omfattende for meg i forhold til om det kunne løses på enklere måter - til beste for baby of course

Skrevet

Da ville han vel blitt tvunget til å levere tester regelmessig?

HI

Skrevet

1,6179775

Selvfølgelig gjelder ikke samme logikk i alle saker, det tok jeg som en selvfølge at folk ville forstå..

Poenget var bare at det ikke er noen enorm krise at han har røykt. Det største problemet er vel at han har løyet og gjort noe han har sagt at han ikke skulle gjøre.

Jeg hadde konfrontert han med det.

Hilsen anonym 22:32 17.03.2008

Skrevet

Neida, jeg skjønte det. Jeg bare synes det var en spsiell måte å måle problemgrad på;)

Skrevet

Er det noen stor krise da? Det kan jo ikke skje ofte, siden du ikke vet om det. Eller vet du ikke tegnene du skal se etter? For de er det maaaange av, ikke kun på personen, men også på ting rundt deg. Har aldri røyka selv, men har som deg en samboer som prøvde å lure meg. Men nå har jeg masse venner som driver med det, så jeg er ikke så lett å lure.

Men - helt seriøst - jeg synes ikke det er noen stor krise om det ikke skjer ustanselig. En gang imellom er iallefall for meg helt ok.

Men kanskje du skal se etter tegn du kan ta han på i stedet??

Skrevet

Hvilke tegn skal jeg se etter?

HI

Skrevet

På han må du se etter røde øyne, fårete uttrykk i ansiktet (gliser lett av alt), avslappethet og sløvhet.

I huset kan du se etter sakser, evt kniver, som er brent på tuppen. Avrevne kanter på ukeblader (til bruk når han ruller jointen)..

Evt. om han røyker fra pipe og lager denne av flaske selv, kan du se etter avrevne biter fra aluminiumsfolie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...