Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg må le, ser at vi vil ha hverandres utdannelse hvis vi skulle velge igjen..... Går det an å skifte roller for en dag, eller? ;0)
frøken blå Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Åh? Hehe, sier du det? Joda, kan godt bytte for en dag og to! =) Kanskje en uke så vi får prøvd det skikkelig ut? Hehe.... Har en fin jobb jeg altså, men var også veldig i tvil når jeg skulle velge. Så sykepleien har liksom alltid ligget der som den veien jeg KANSKJE burde tatt.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå