Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 HEi... HAr hatt regelmessig kynnere i en time nå.....ca sånn 5min imellom hver....Men,har ikke merket noe vann som har gått eller slimpropp....Hvor lenge skal det holde på før jeg ringer føden??? HAdde rask fødsel sist på 4timer..... VEnter spent!!
prusiluscan Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Tror det er slik at når kynnere ikke er regelmessig,det er det bare rier som er.Viss de er regelmessig så ville jeg ha ringt føden å snakket me de! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Du mener vel rier? Jeg har kynnere veldig ofte jeg å. Men forventer ingen fødsel ut av det. Hvor langt har du kommet?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Takk for svar.....Skal se ann hvor lenge de holder på utover den neste timen eller to.Så skal jeg ringe å høre... Begynner å bli veldig lei nå altså,synes han kan komme nå!!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Ja,rier mente jeg....-HAr 6dager igjen til termin,så synes han kan komme nå....Hver gang jeg får en ri,så kjennes det som om jeg skal tisse på meg...og det strammer velidg nedentil!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 jeg har regelmessige kynnere over en time hver kveld.. snakket med jm i dag, men hun sa ikke noe om at det var unormalt eller ikke.. hvis hun hun hadde ment noe var på ferd så ville hun vel henvist meg, sjekket meg eller snakket mer om det? har ikke peiling..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Ja da er det nok noe på gang. Kjenner jo stor forskjell på rier og kynnere. Lykke lykke til. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 ikke for å legge demper på håpet, men jeg hadde regelmessige kynnere, eller da modningsrier i ca 2 døsn, men det ga seg. Eneste jeg satt gjen med var at jeg ble utrooolig sliten for fikk jo ikke sove. JM sa at dette var helt vanlig. Regelmessige kynnere kan strekke seg over flere døgn. Men så framt de ikke blir vonde så har de lite for seg. Regelmessigheter i en time av gangen har jeg ofte. Håper jo slevfølgelif for din del at dette er "the real thing" Lykke til!!!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Sånn har jeg gått i mange døgn. Begynner som regel på kvelden eller natta og holder på 1-2 timer og er ca 5-8 min mellom hver. Har snakket med jordmor, og slik kan man visst gå i ukesvis.. Hun sa at med mindre de blir ganske så vonde er det ikke noe å tenke på.. Men at de sikkert modner og kanskje lager åpning, så når det endelig starter ordentlig kan det jo gå raskere. Særlig visst du har født før.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 jeg har også gått i noen timer med regelmessige kynnere. men siden du er så langt opp mot termin, så tror jeg det er noe på gang jeg. alle sier jo at man VET om det er rier, her stemer det ikke. med min første trodde jeg at jeg hadde kynnere, men hadde rier, fødte noen timer seinere. denne gangen hadde jeg masse regelmessige kynnere, som jeg trodde, ringte føden kom opp på sjekk, hadde da rier. så det går ann å ta feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå