Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Er det vanlig at hukatter har løpetid HELE våren og sommeren?? Katten vår hadde løpetid for en uke siden ca... og nå er hu fillern meg i gang igjen,... Huff, det er så slitsomt.. Jamrer, mjauer og byr seg frem fillern meg HELE tiden.... Virker som om så fort hu lukter på noen som har hannkatt, eller at det kommer et hannkjønn (menneske) inn til oss, er det i gang... HUFF...
Mommi Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Oh yes! De står på helt til de blir drektige. Anbefaler å kastrere eller gi henne p-piller.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Nå er hun inne katt, så drektig blir hun nok ikke.. GUUUD så slitsomt.. Har tenkt på kastrering, men det koster så himla mye... Og p-piller.. hmmm har prøvd, men jeg glemmte mine egne som jeg skulle ta hver dag, hvordan skal jeg da huske katta sine, som er 1 dag i uka?? hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå