Gå til innhold

Noen som skal ha TO kjoler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leker litt med tanken... Ihvertfall hvis jeg bestiller kveldskjolen hos JK dress, for da trenger det jo ikke å koste så mye uansett. Har lyst å ha en kort, hvit litt mer sexy kjole som jeg skifter til etter middagen, Samtidig så lurer jeg kanskje på om jeg kommer til å synes at det er trist å ta av meg "hovedkjolen"! man får tross alt bare være skikkelig brud 1 gang! (forhåpentligvis:-))

Men det hadde vært gøy! Spesielt fordi det ikke er så veldig vanlig her i Norge enda. og jeg er en av dem som liker å være litt annerledes enn alle andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr tenkt på det samme selv, men samboren min syntes det ble utrolig jålete

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å fortelle noe i såfall, å heller la det være en overraskelse:-) Sikker på at ingen mann begynner å diskutere det på den store dagen! hehe

Skrevet

Jeg ville nok synes det var synd å ta av meg den kostbare og flotte brudekjolen før nødvendig ja... Andre vanlige selskapskjoler kan man jo ha på seg når som helst!

Skrevet

Hei,

ville bare si at det jeg gjorde var, jeg hadde kjole, med korsett og bolero. Hadde da paa meg kjolen hele dagen saa klart, mens naar festen starta, snek jeg meg ut, og bytta skjoertet med kremfarga bukse. Hadde fortsatt paa sloeret, korsettet og brudeskoene, saa alle saa jeg var bruden..Fant ut det var bedre, mer behagelig og slapp aa tenke paa aa grise til kjolen

Skrevet

Vurderer det selv, men må se hvordan "hovedkjolen" fra JK blir først. Hvis den er helt feil, og jeg må kjøpe en ny, så er det ikke så aktuelt, da blir det for dyrt:)

Skrevet

Tenkte ikke å ha en vanlig selskapskole da, men en brudekjole til, bare kort og mer sexy liksom. Jeg skal ha en brudekjole med veldig langt slep så den kan sikkert bli utfordrende å hanskes med hele kvelden

Skrevet

Det er samme greie med meg, OssTo. jeg m se hvor mye hovedkjolen kommer på først. Blir den veldig dyr har jeg ikke råd syns jeg

Skrevet

Enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...