jente,jente, ? Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Har vært på sykehuset i dag fordi vi hadde time for og snu lille i magen som lå i seteleie. Storesøster gjorde også det, men det var ingen som oppdaget dette før pressriene kom og det endte i hastesnitt, men denne gangen har vi vært obs på det. Og joda, denne lå også i sete fikk vi beskjed om.. Da vi kom på sykehuset i dag ble vi tatt i mot av verdens koseligste jordmor. Hun gjorde UL på meg og kjente litt og sa at hun ikke kunne skjønne dette. Så ut til at lille lå med hodet ned. Omsider kom legen som egentlig skulle utføre vendingsforsøket. Også han gjorde UL, og joda, det stemte.. Hodet var ned!!! Gjett om jeg ble glad. Jeg som har gått og gruet meg til dette i evigheter og var redd det skulle ende i ks denne gangen også.. Og i tillegg klarte vi ikke la vær og få vite kjønnet lenger.. Vi hadde egentlig bestemt oss for og ikke vite siden vi ikke visste sist, men nå ble fristelsen for stor. Så vi fikk vite at vi venter jente nr. 2 om 1 mnd Og alt ser ut til og være i skjønneste orden Så nå er det bare og vente på at fødselen skal starte naturlig og satse på at snella blir liggende med hodet ned!! Jeg er så glad og lettet Phew, ble langt dette, men måtte bare lufte hodet litt
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Så herlig at hun hadde snudd seg da Har hørt at denne vendingen ikke er noe særlig Gratulerer og lykke til med forestående fødsel
line_n & sara Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 hehe, gratulerer med "oppned" jente!! er visst ikke så godt med denne snuinga, så du er nok heldig som slapp det!!
jente,jente, ? Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 nei, hodet var ikke festet, men legen mente det var liten sjans for at ho ville snurre rundt nå siden det er så trangt der inne. Men det kunne jo hende.. Ble lovt UL med en gang vi kommer inn på føden når fødselen er i gang så vi vet 100 % da også Det er betryggende..
Jenny-penny Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Så flott for dere kjære deg! Stas med 2 snupper da ) Hva er navn-alternativene da? Morro om vi tenker likt, siden vi gjorde det første gang!
jente,jente, ? Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2008 Hun skal hete Maja Sophia. Bare bruke Maja i dagligtalen da.. Er A som i hovedsak har fått bestemme denne gangen siden det var jeg som fikk viljen min sist (Han var jo enig til slutt da) Så han ville ha Maja og jeg Sophia... Så da ble det begge deler..
Jenny-penny Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Koselig navn Blir Ada her om vi skulle få ei snuppe til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå