*ale* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Så slår jeg ett slag for alle oss som rocker UTEN ring!!!!!!!! *slap*
ayla05 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 vi skriver under på den! hehe.det var det vi gjorde natt til søndag.. hehehehehehehehe. får ikke så vondt heller av det, ihvertfall ikke før dagen derpå...hihi hilsen meg og verbena:)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 he he:) Jeg rocker ofte rundt i stua uten både rockering eller mann:)
*ale* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Var ikke all vinen som gjorde vondt da?? hehehe
ayla05 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 vin? hæ. vi tror det gikk i drinker men er ikke helt sikre på hvor mye og hva de inneholdt. hehe. hadde en meget merkverdig opplevelse sent på kvelden. begge endte med å stå sjokkskadd og bare se oppgitt på hverandre etter et veldig mislykka sjekkeforsøk. hehe. han trodde han var lur og helte først en drink ned i puppene (unnskyld språket) på verbena, og deretter en over hodet på meg... trodde dette skulle få oss til å bli med ham hjem tydeligvis... var så sjokka at vi ikke klarte å si noe som helst før han var forsvunnet. stakkar mann, lenge til han får seg dame med den metoden... hehe så var nesten like mye alkohol på utsiden som på innsiden da vi kom hjem... hehe
ayla05 Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 ja ikke sant! har opplevd mange merkelige sjekketriks, men denne tar liksom litt kaka. trodde han vi begge skulle bli med hjem og dusje liksom... forstod ikke helt, men sikkert ikke skarpeste kniven i skuffen heller da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå