Gå til innhold

Til alle dere som rocker med denne rockeringen!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer den?? Eller er det bare en ny kjøpebølge over dib igjen ?

Vurdere jeg også, men har kjøpt x antal trengingsting uten ett fnugg av resultat på ti min hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tidlig å si for min del, men har stor tro på at det skal funke (forutsatt at jeg faktisk rocker 10 minutter om dagen og ikke bare later som jeg gjør det...) - for det har vært innlegg på innlegg her om hvordan folk har fått flate mager, slankere midjer og blitt kvitt lovehandles... kan oppdatere deg om to uker på om det har blitt mindre midjemål på meg. :)

Skrevet

Jeg har hatt min i ca en måned nå, og den funker! Jeg har endelig fått en slank midje uten lovehandles, noe jeg aldri har hatt før (selv med mye variert trening).

Men som Yadda sier - man må faktisk bruke den da, ikke legge den under sengen;)

Skrevet

Hvis det er den eneste treninga man gjør har jeg vanskelig for å se for meg at det skal bli så bra resultater av det. Man burde gjøre litt styrketrening på hele kroppen og om man vil ned i vekt burde man trene mye kondisjon. (løping, sykling, svømming osv) Kjipt at du skal kjøpe masse ting uten at du får de resultatene du vil. Det lureste er kanskje å ikke kjøpe noe mer før du har kommet godt inn i treninga. Jeg trener ca annenhver dag. Har gjort det i noen år og husker hvor hardt det var å komme i gang. Har endel tøyseapparater nederst i klesskapet jeg også. Det eneste jeg bruker regelmessig er løpesko, vekter og yogamatte. Har veldig lyst til å prøve hvor bra magetrening man får av rockeringen jeg også for magen er skikkelig HAT å trene, men jeg tror du må belage deg på mye mer innsats enn 10 min om dagen.

Skrevet

jeg er enig med Ma Baker over her, men jeg vil legge til 10 min med rockering er MYE bedre en ingenting;)

og npr man rocker trener man muskler som ikke er så lett å få tak på ved vanlig trening. så gi det ett forsøk.. var kjempe flink før, men husk at teknikk må innøves før du kan si det er 10 effektiv rocking;)

lykke til:D

dette e rnoe alle har tid til;)

Skrevet

ja oxo må jeg bare legge til at om du setter foten opp noe høyt så kan du rocke rundt lår oxo.. da blir de oxo strammere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...