balsam Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hva er ditt beste tips for å få bort munnsår?? har et i hver vik.. og de ser ut til å ikke ville gå bort!!har smurt med lypsyl fra bodyshop på dagtid og en salve på natta i et par uker.... men NEI!!!!!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Munnsår som sykdom eller har du rett og slett bare vanlige sår? Litt forskjell på anbefalt behandling liksom...
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Den der reklamen fra apoteket, er det aventix eller noe sånt?? Den med hun dama som sier 'Er du en av dem som har prøvd skjærringråd mot munnsår? Kaffegrut osv... prøv heller Aventix - DEN tar jeg' eller noe sånt. Spør på apoteket er mitt beste tips..
balsam Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 ok.. trodde munnsår var sår på munnen jeg.. hmm.. men så vidt jeg vet hat jeg ikke no sykdom, men været som har gjort det tørt og at det har blitt til sår, og hver gang jeg spiser noe så sprekker det opp igjen..=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå