Feit og freidig <3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 farmen idag? skulle ikke det vært kl 2000? Bare jeg som har gått glipp av noe eller har jeg tatt feil dag?
kanutteogkruttet Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 De var så utslitt av gårdsarbeid, at de måtte ta seg en liten påskeferie Er tilbake 2.påskedag tror jeg.... :-P
Feit og freidig <3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 He he.. Ble bare litt skuffa over å se en gammel Deal or No deal episode. Merkelig hvor hekta man blir altså... Har nesten begynt å planlegge kveldene etter Tv guiden,sukk... Ja ja, sånn kan det gå når man begynner å bli "gammel og satt" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå