Gå til innhold

Noen som ville stilt opp i Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har meldt oss på at vi ønsker å ha med gravid på fødselen.....Har fått tilbakemelding i dag og ser ut til at det ordner seg.....Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er sporty gjort jeg! vet ikke om jeg kunne gjort det selv, hatt noen fremmede utenom sykehuspersonal på rommet under fødselen, men er tøft gjort!

Skrevet

Personlig ville jeg ikke hatt dem med på fødselen, men jeg har stor respekt for dem som gjør det. Det er jo både spennende og bra for oss andre å lese... :)

Skrevet

Ja er jo veldig spennende. Hørt du sitter igjen med mange fine bilder etterpå som sikkert er kjekke å se tilbake på. Men hvor mange tror dere det er som er med? Tenkte en person som skriver og tar bilder? hm......

Ja det er veldig spennende å lese, jeg har blader fra 2 andre graviditeter, denne og fra venninner som har gitt videre, Fødselshistoriene er like spennende å lese 1. 2. og 3. gang:-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som gjorde det for et par år siden. Hun angret iallfall ikke. Syntes det var moro å ha etterpå. Personlig syntes jeg dere er tøffe som gjør det, jeg hadde aldri turt, er litt pysete da :)

Skrevet

Hadde noen spurt ville jeg gjort det. Men jeg ber ikke om det selv.

Skrevet

kjempe gøy,men håper ikke det er din første fødsel,ville liksom visst litt ka eg går til..og de tar litt intime bilder får å si det sann...men takkler du det så flott det:) eg er ikke sjenert av meg,men det hadde eg ikke helt klart...men vil dere det så må dere bare gjøre det...

Skrevet

Jeg syntes det er kjempe bra at du stiller opp! Veldig tøft gjort! :)

Selv hadde jeg nok vært for pysete til det, for meg oppleves en fødsel for personlig til det tror jeg.

Skrevet

Skulle gjeren ha gjort det hadde jeg vist at jeg ville klare å gjennomføre en vaginal fødsel denne gangen.

Men noen bilder av henne på vei ut hadde de ikke fått nei. Jeg er ikek sjenert men der går grensa.

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noe problem med egentlig. Hadde satt pris på at de viser respekt og at man selv får vurdere bilder og tekst i ettertid før trykk

Skrevet

Jeg skulle gladelig ha stilt opp :) sikkert et flott minne å ha i ettertid.

Men jeg ble så sint hver gang noen åpnet munnen eller forstyrret under riene mine sist, så tror neppe jeg skal utsette de stakkars journalistene for det hehe..

Skrevet

Ja de hadde virkelig fått en skikkelig reportasje med masse futt i hadde de vært der da lillegutt kom til verden, ha ha ha.

Tør ikke tenke på hvordan den reportasjen hadde blitt :o/ Men utenom de vanlige hadde den uten tvil blitt.

Skrevet

Hohoho samme her tuppa ;) jeg blir ei skikkelig krutt-tønne når jeg får vondt. Jm, Sambo og mamma (som måtte kjøre meg siden sambo jobbet natt) begynte å prate under en ri, de lærte fort å holde kjeft for å si det sånn hehe :)

Men mellom riene var jeg en syngende og dansende engel da, jm bare lo å sa jeg hadde splittet personlighet..

Skrevet

Takk for tanker og meninger:-) Dette blir min 3. fødsel, hadde nok ikke stilt opp under 1. fødsel. Men nå føler jeg meg trygg til det på en måte. Jeg gleder meg veldig til fødselen, og håper jeg sitter igjen med bilder som kan minne meg på hvordan det gikk for seg:-)

Skrevet

Det hadde nok ikke jeg orket. Vil ikke ha "fremmede" der som tar bilder og skriver ned det som skjer. For meg blir det litt for privat.

Men all cred til deg som stiller opp! Jeg liker jo å lese disse reportasjene og det er det jo sikkert mange andre som også gjør. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...