Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Er det noen her som har brukt det reiseselskapet før? Hvordan er dere fornøyd med det?Er hotellene så fine og bra som det høres ut som? Vi har bestilt tur i juni med to barn under to år, blir veldig spennende.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det er vel som alle andre reisebyrå / turoperatører. Jeg har hørt en familie som var supermisfornøyd, en familie som var superfornøyd - og en familie som hadde bestilt et halvt år i forkant og et par uker før ble turen kansellert.... Gå på linken over "skravlesiden" som hter "alle forum på DIB" - så søker du på Nazar, og får opp tidligere innlegg om de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå