mammsen til Christian Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei har ei søster som blir 30 i juni og jg vet ik hva jg skal kjøpe,er dt noen som har motatt el gitt noen artige gaver som kunne passe? noe nyttig el kjekt å ha! Forslag motas med takk=) mvh
sol2002 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg blir selv 30 i år, og etter å ha fått husting nå i 10 år så har jeg sagt at jeg ønsker noe som jeg kan bare bruke på meg selv, feks aromaterapi, hudpleie, bli ny dag osv eller gavkort på klær
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Eg fikk blant annet gavekort på et kunstgalleri. Hele venninegjengen hadde gått sammen om dette.
mammsen til Christian Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 tusen takk for forslag dt var kjempe nyttig=)kan nok hende jg går for en "bli ny dag"=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå