solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. mars 2008 #26 Skrevet 17. mars 2008 Ilder, gammel sådan, så han sover hele døgnet og ligger når han spiser....
Fire småtroll Skrevet 17. mars 2008 #27 Skrevet 17. mars 2008 Har akkurat avviklet akvariet så da er det bare en undulat igjen... Har alltid hatt hund da, men har ikke fått noen ny etter at vi måtte ta den forrige. Blir litt for mye stress og mas med en valp nå som vi har tre små barn, men er enig med deg, det er sunt for barn og lære omsorg for dyr. Skal absolutt ha en hund igjen når ungene blir litt større og mer selvstendige, så jeg kan gå morgentur mens de spiser frokost helt selv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå