Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 ... og tatt en pause etter de siste måneders hardkjør. Det ble tatt godt i mot av denne gamle skrøpelige skrotten Jeg har sovet meg gjennom helgen, fullstendig utslitt i både hode og kropp. Det begynte med at jeg sov i fire timer fredag ettermiddag, var oppe og var litt sosialt sent på fredagskvelden. Lå rett ut omtrent hele lørdagen, måtte ta meg sammen skikkelig for å orke en dusj og en tur ut i noen timer... I går sov jeg hele dagen og hele natt til i dag.... Takk og pris for kjæresten min, som skjønte hva som skjedde med en gang. Han tok over alt hjemme uten å mukke, tok med seg snuppa ut i timevis, kokkelerte og handlet og listet seg på tå. Han er best!!! Det var nok på tide med en pust i bakken, ja. I morges var jeg i hvert fall tilbake i god, gammel form
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Det kan være lurt å lytte til signalene kroppen sender ut ) Da er det veldig godt å ha en kjæreste som tar over........ For noen ganger er man nødt til å hvile, alternativet er ikke noe særlig ( Har du påskeferie nå, eller begynner ikke den før onsdag ettermiddag??
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Yes, det er helt sikkert! Jeg har bare ikke hatt tid til å høre etter før nå (ha ha, hørt den før eller?) Jeg har påskeferie helt for meg selv i to dager, JIPPI!! I dag har jeg vært i byen og dillet helt alene. I morra skal jeg til frissan og litt sånt Innimellom har jeg ordn-og-fiks i heimen. Bare koselig det, for vi er litt på etterskudd. Men bare det å lese Aftenposten fra perm til perm og kose seg med kaffen, da gitt!!! Vi reiser "sørover" på onsdag en eller annen gang
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Åååå.......det måtte vel komme........Men godt med verdens beste kjæreste som bare trår til uten at du trenger å tegne og forklare det for ham! Sånne er gull verdt:-) Ta godt vare på deg nå fremover........en deilig påskeferie med go`familien din blir super energi:-)
Maud Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Når man har brent opp alt kruttet, så trenger man hvile. Det har vel ikke noe med alder å gjøre heller det? Så bra at Karopappa overtar hele styringen i noen dager da, så du får hvile. Han vet sikkert at da kommer du deg fortere og de får fortere glede av deg igjen :-)
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Flott at han stiller opp slik! Håper dokke får ei fin påske på Sørlandet. Har vel litt vår der nede vil eg tru. Her har vi fått masse snø etter nokre nydelige vårdagar sist veke... Idag har vi hatt regn/snø og litt sol. Trivelig vestlandsver med andre ord! Fint at du kjenner forma kjem tilbake, nyt livets glade dager no med familie og venner i påska!
Gummelillan Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Høres ut som det virkelig var på tide med en real stopp i hardkjøret ditt! Ta vare på deg selv - og nyt at Karopappaen også kan kunsten å ta vaare på deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå