Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Flere som umiddelbart tenkte på alle tretten/fjorten år gamle jenter som nå skaffer seg vibrator for første gang? Og det for bare 10 kr eller noe!
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 ?? Skjønte ikke sammenhengen, er det en reklame, eller fra et tv-program eller noe?
Monajenten Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Den er nesten like bra som å ha en romantisk kveld foran "peisen", eller samle alle vennene og se på "akvariet". ;-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Det er en reklame for en sms-tjeneste. Du sender melding til ett nummer og så får du den lyden/vibrasjonen på mobilen. Jeg måtte le da jeg så den. Minnet med om Harry Potter-leken som vibrerte og som mange småjenter visst nok stjal fra lillebrødrene sine. ;o)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har ikke skjønt den reklamen helt. Hva skal man med "den hardeste vibratorlyden noensinne ???" Er det bare lyd, som en ringetone eller rister telefonen mer ? (men det går jo ikke, siden det har med selve tlf å gjøre) ??? Er jeg for gammel til å skjønne eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå