Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Skal være hjemme og være litt med venner... Kanskje en tur på hytta med kjæresten og Leah... Dere da?:-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vi har ingen store planer egentlig. Når været er bra og hvis Andreas blir frisk blir det nok noen turer ut i påska. Kjøpte akebrett til ungene i dag, så da kan vi gå litt uten at de blir slitne=) Så skal vi ha gjester til middag en av dagene i påska.
boble <3 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Drar til Oppdal på hyttetur fra torsdag til søndag:0) Gleder meg!
Verbena Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jobbe! Rydde! Kose oss her hjemme. Gå turer om vært blir bra... å bare slappe av! Ikke stresse med å dra bort!
Mille** Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 I dag hadde jeg fri så jeg og ungene har vært på tur. Skal jobbe i morgen, og helt fram til og med fredag, men så har jeg noen dager fri. Regner med å dra på dagsturer alt etter hvordan været er. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå