Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt veldi nyskjerri på dette med spåing, når man er nybegynner hva er best å starte med? tarot? tar det lang tid å sette seg inn i hva de forskjellige kortene betyr?

Jeg var å spurte på en bokhandler om de hadde tarotkort, hun nevnte at det var mange som kjøpte "rider kort", hvilke er best å begynne med?

Hvordan fungerer denne pendelen? er det en sten som henger i en tråd?

Kan man spå seg selv?

Vel mange spørsmål her hehe

Er veldi nyskjerrig å tenker på å lære meg litt selv.

Tusen takk for alle svar, Hilsen Missmoi =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Jeg har kjøpt meg rider wait kortene på norsk.Der følger et lite hefte med om de div kortene.Men er veldig smart og sette seg inni hvert kort hva de betyr osv.

Jeg har delt opp kortene i to deler.Den lille akrana,som består av 56kort og den store arkana som består av 22 kort.Jeg har satt meg inni den store nå og driver og tolker kortene på den lille.

Du har f.eks et kort som heter stav esset i den lille arkana der har jeg skrevet:engergi kortet,viser frigjordt engergi.Når alle forhindringer er ryddet av veien kan fornyelsen starte.Mål først og fremst bør vel være selvoppdagelse og selvrealisering det neste år.

Pendler finnes det mange forskjellige.Jeg har to,en i bergkrystall og en i rosenkvars.Liker beste den i rosenkvarts.Det er en stein som er som regel spiss som skal henge ned.Den henger i ei lenke.

Du må kjøre inn pendelen din på en måte.På ja og nei spm.Så kan du si høyt dette er ja så tar du pendelen slik at den svinger fram og tilbake.Så nei i en sirkel.Så kan du etter hvert spørre pendelen"hvis meg et nei,så ser du på pendelen om den svinger f.eks i en sirkel.

Du kan f.eks på inn på www.ninashop.no og se på pendler og tarotkort der osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...