Gå til innhold

Mammabukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som vet om noen fine mammajeans?

Kunne tenke meg noen fine slike bukser. Ønsker at de ikke skal være for lange forann/lang strikk, men at det ser ut som "narmale" bukser med linning ol.

Jeg er heller ikke så lang i bena, så helst ikke så lange.

I tillegg ønsker jeg ikke å bruke altfor mye penger på en slik bukse...

Noen erfaringer rundt forbi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en mammaolabukse på H& M som jeg brukte masse før andre en gang visste at jeg var gravid (var oversensitiv i magen allerede fra uke 7-8 og måtte ha mammabukser). Brukte den til uke 18 tenker jeg...

Desverre flyttet aldri magen min seg noe særlig opp så får ikke brukt denne buksa lenger nå. men kjenner mange som har gledet seg over denne hele svangerskapet! Betalte vel 349kr for min og syns det var en finfin pris:)

For oss som sliter med lav og stor mage syns jeg Lindex sine mammaolabukser i tynnere stoff er fantastiske:D

Skrevet

Jeg har en mammabukse kjøpt på barna hus uten den strikken oppover magen, den passet i begynnelsen, men den skli ned når magen begynte å komme.

Ellers kjøpte jeg en fin olabukse på HM som jeg har brukt siden nov. den er jeg superfornøyd med. Den er smal i bena og sitter fint over rumpa.

bruker den til dels nå også, men helst går det i joggebukser om dagen , da alt annet strammer ubehaglig. skulle gjerne solgt det videre men regner med å bruke det til å begynne med etter fødselen og.

Skrevet

Så noen fine bukser på Kappahl, og de var faktisk på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...