Gå til innhold

hva synes dere om navnet PETTER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kalle sønnen min for Petter, hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint:) Sikkert fordi jeg er vant til det navnet da..Bestefaren min het det og broren min er oppkalt etter han:) Det er liksom gammeldags, men det går aldri av "moten". Som f.eks. mange av navnene fra 80-tallet..hvis du skjønner;)

Skrevet

Jeg kommer på han Petter i Borgens skole jeg (som gikk på nrk en gang i tiden), hehe :o) Og han var jo en tøffing :o)

Hihi.... men som hun over sier, mange navn fra 80-tallet er tilbake for fullt :o)

Skrevet

det er både søtt og tøft.... følger barnets alder på en måte. "oppbrukt" i min familie, hvis ikke ville vi kalt vår sønn det. om det blir en sønn da.... hihi..... :)))

Skrevet

Jeg liker det:) Det står på min liste over navn:)

Skrevet

Liker det veldig veldig godt!

Skrevet

Syns det er veldig fint! Og det passer like godt på en liten baby som på en tenåring eller en gammel mann;)hihi..ingen av delene høres rart ut:D

Skrevet

blir for gammeldags for meg.. meen ddt e smak og behag, man må kalle barnet sitt det man vil =)

Skrevet

Petter er bra, men Peter er bedre ... :)

Skrevet

Jeg venter jente men Petter hadde vært høyaktuelt hvis det var gutt...har likt det i mange år! :)

Skrevet

Navnet er kjempefint det. Har hatt noen elever med det navnet, og noen av disse fjesene har festet seg på netthinna, ikke for at de var rampete, men for at de stilte all verdens spørsmål. Morsomt med vitebegjærlige barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...