Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 sorry detaljer men...lurer på om det er ok og føre penis heilt inn i kjeden??? 11 dager til termin og eg vil ha fortgang i ting!!! men man skal vel være forsiktig og ta det roligt....og så lenge det ikke er vondt så går det greit???
Axus' girlfriend Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 tror nok det er bare å kjøre på altså - har ikke hørt noe annet!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hei Det er helt ok å føre penis helt inn i skjeden gjennom hele svangerskapet. Så lenge det ikke gjør vondt eller legen har sagt noe annet, kan dere ha så mye sex dere bare vil Men hvis du får blødninger eller annet ubehag ville jeg kontaktet lege, eller tatt det opp på neste kontroll. Det sies vel at fødselen ikke vil starte før kroppen og babyen er klar
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Kan mann ikke ha sex visst det gjør vondt ?? Jeg får litt vondt når jeg og min samboer har sex, ikke så vondt at jeg ikke orker, men litt vondt gjør det.. Jeg er i uke 39 i morra
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Har du ikke sex fordi det er godt da? Ikke fordi det er vondt.....
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har sex fordi det er godt jo, og litt for å kanskje hjelpe lillegull ut =P Men nå i det siste har det begynt å gjøre litt vondt når sambo går inn i sjeden.. Lurer jo litt på hva det er lizzom, jeg spør han om han kjenner noe forskjell der inne, men det gjør han ikke, alt er som før sier han =P Mulig jeg kanskje er litt mer anstrengt siden magen begynner å bli ganske sprengt
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Vi har hatt sex hele svangerskapet, hver dag.. Og gjort det som vanlig;) hehe.. Bare å kjøre på det Er snart i uke 38 !
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Samboer og jeg har ikke hatt noe særlig sex de siste månedene. Grunnen er enkelt og greit at det er så sinnsykt trangt "der nede" og det gjør derfor vondt for meg. Den siste uken har vi prøvd oss fram noen ganger med drøye mengder glidemiddel (for å hjelpe vesla ut), men det har ikke akkurat vært behagelig for noen av oss. Samboer sier at det kjennes veldig trangt der inne, og at det nesten ver vondt for å han å sprute der inne på grunn av det.. Jeg håper virkelig at ting går tilbake til normalen etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå