Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 å prøve å få babyen ut fortest mulig etter uke 37. Har så vondt i bekkenet :-( Kan ikke gjøre en ting uten å få sterke smerter.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 hvordan har du tenkt å få ut baby om jeg tørr spørre?om du har tenkt å gå drastisk til verks så vil jeg si det er egoistisk ja. ellers så skjer det jo lite før livmormunnen er moden vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Skal ikke gjøre noe drastisk :-) Prøve å spise lakser olje, ha masse sex, hoppe masse osv osv :-) Er jo lov å prøve.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Om du klarer å hoppe masse og ha masse sex så vil jeg si at bekkenet ditt umulig kan være så veldig ille... Klarer ikke hoppe et eneste hopp jeg og sexlivet er så og si etlukket kapittel...Barnet kommer når det er klart så vil tro det eneste du oppnår er å få det verre enn du har det. Pluss at om barnet blir "stresset ut" så kan du hilse velkommen til kolikk plager og div.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Lakserolje er faktisk drastisk, det kan være direkte farlig. Sex og stimulering av brystvorter er det eneste som kan gi en god og sunn virkning, og som er helt ufarlig. Ha massse sex og kos deg, det vil uansett ikke virke før kroppen er nogenlunde klar. Resten av energien bør du bruke til å gå litt turer, om du klarer med bekkenet, og til å forberede deg mentalt på at det sekundet fødselen er over, så har du ansvar for en liten baby. Det er ikke slik at det eneste som kommer ut av et svangerskap er en fødsel, så det er bare dumt å sløse bort all energi på å tenke på den. Tenk på babyen og at du skal være i form til å ta deg av den når den kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå