Gå til innhold

Snart kommer min kjære hjem og......

Anbefalte innlegg

Skrevet

,Jeg er sNart ferdg med taco laging,har tent massetelys i stuen,dempet belysning,kjærlighetssanger på dvdspiller,Tent masse te lys i gangen(lsom en vei) som fører inn i stuen..Der venter middagog rødvin..Litt tåpelig kansje,men jeg gleder meg sånn til min mann kommer hjem..Håper han blir glad :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tåpelig i det hele tatt..Høres koselig ut;)

Han blir heeelt sikkert glad!

Skrevet

Oi, du høres ut som en drømmekone ;-)

Blir flau av min egen manglende innsats...

Skrevet

Så kjekt da! Har han vært lenge borte? Vi skulle vært mye flinkere til å finne på slike ting...*inspirert*

Skrevet

Oi, så snill og flink du er!!

Håper mannen din har vett til å sette pris på deg, du må jo være drømmedama!!!

Skrevet

Neiike denne gang,vært vekke fra siden fredag,vært på fjellet..Men så fik vi barnefri og da ville jegslå til..Ikke ofte jeg kan gjøre dette.Gjorde det ofte før når junior hva liten..Dere må prøve,er så koselig..Før så fikk han ofte gaveort når jeg lagdetil slike kvelder,fi gaveort på massasje,guttekvelder osv....Hm,,tror jeg må innføre slike Kvelder igjen jeg...

Skrevet

ååå,takk.Tror han er ganske fornøyd med valget sitt ja :-)

Skrevet

hehe, det høres jo kjempe kos ut, kanskje, jeg og burde gjøre noe sånt,hm... mannen min kommer hjem om ett par timer og har vært borte i to mnd.. jeg sitter under ett ullpledd og ser på tv og drikker brus og trøstespiser potetgull siden flyet hans er forsinket... men jeg har tatt på meg helt nytt undertøy da,som jeg har vært ute å handlet i mens han har vært borte:)

Skrevet

Jøss, er imponert! Er slike ting som kan gjøre hverdagsforholdet litt mer spennende. Kos dere masse i kveld!

Skrevet

Bare til å begynne å gjøre en innsats spetakkel :-) Aldri for sent til å begynne..

Skrevet

Jeg og har helt nytt på i dag hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...