Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hvordan ser man forskjell?har hatt ekstra utflod de siste dagene, noe mer "kremete og hvit" enn den vanlige utfloden jeg har vært plaget med i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Dytter litt, for dette har jeg og hatt. Og det kommer i skikkelige lyser ca 1-2 ganger om dagen de siste 3 dagene. Trodde det var rester etter sæd først, men det kom 2 dager etter sex så det var litt lenge etterpå syntes jeg, og det har fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Slimproppen er ikke hvit! Den er blank/lys gul oh veeeeldig klissete. Kan nesten rulles til en gelekule mellom fingrene på konsistens.. (sorry beskrivelsen) Kan være blodtråder i, men behøver ikke være det.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 kan se ut som utflod og ja. men det er forde at da er den så ødelagt at den kommer ut som utflod, derfor mangen ikke oppdager når den går.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jepp, om slimproppen kommer noenlunde hel, er den visstnok blank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå