Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg venter mens på skjærtorsdag, i dag var det litt brunt på truseinnlegget, trodde kanskje det var mensen som kom, men har ikke dukket opp så langt. Har aldri hatt en dråpe med blod før dagen jeg venter. Har merket at det har strekt seg litt i livmoren de siste dagene, men det er jo vanlig idagene før. Har 1 barn på 1 år. Hmmm, noen som har det som meg?
har4barn Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde ikm sist torsdag/fredag. Fikk brun utflod ons og tor, og trodde det var mensen som kom. Men, det sluttet helt, og lørdag tok jeg en veldig positiv test! Krysser fingrene for deg!!
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 ojda:-)Gratulerer så mye og masse lykke til:-)
glød Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hei, høres ut som du er gravid ja Testet positivt i går, 2 dager før IKM, og hadde litt brun utflod både i går og dagen før, men det har gitt seg nå. (Har heller aldri hatt noe sånt før) Skal du teste på torsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå