Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om de tre små fisk?

 

Har en heftig diskusjon her nå. Er den tredje utenlands eller utenlandsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utenlandsk vel =)

Skrevet

utenlandsk synger barna mine. Aner ikke hva som er riktig.

Skrevet

Den ene het Per, og den andre het Hans, den tredje vet jeg ikke, for han var utenlands.....

 

Hans rimer på utenlands.....

Skrevet

utenlandsk tror jeg..

Skrevet

Og de har jo samme mamma, hvordan kan Hans være utenlandsk da? :-)

Skrevet

Den tredje vet jeg ikke for han var utenlands (ergo - de fikk ikke spurt ham hva han het fordi han ikke var der... )

Skrevet

det vet vi jo ikke, om det var den samme fiskedisken. hm.... ante ikke at den sangen hadde slik DYBDE

Skrevet

dyp sang.

Har bare hørt gutta min synge den. Stemmer verset: den ene heter pål, den andre heter per, den tredje vet jeg ikke for han var uten lukt? Det synger gutta:)

Skrevet

Utenlands tror jeg:-)

Skrevet

Den ene ble stekt, den andre ble kokt, den tredje vet jeg ikke, for han var uten lukt

Skrevet

Jeg synger også "utenlands".

Syns det høres mest logisk ut, at man ikke vet hva han heter fordi han ikke er her, litt mindre logisk for meg at man ikke skulle vite hva fisken het bare fordi han var utlending *hihi*

Litt smårasistisk den sangen isåfall *hihi*

Skrevet

utenlandsk synger vi.. og man kunne jo spurt mora eller brødrene hans om hva han het da..om han bare var utenlands. Fnis!

 

 

Skrevet

det kan man vel gjøre om han var utenlands også? med mindre man er så fordomsfull at man ikke vil snakke om utenlandske dypvannsfisker :-)

Skrevet

seff kan han ene være utenlandsk, det spør bare hvem mammafisken har hatt sex med... hehe.. men det passer ikke så bra med uten lukt delen da... haha (ok jeg vet det var dårlig humor, men det må være lov)

Skrevet

Jeg velger å tro at jeg har rett jeg... Utenlands høres liksom mest rett ut :)

Skrevet

men han er jo ikke UTENLANDSK!!! han er UTENLANDS!:-) som i bortreist!:-) eller bare rømt hjemmefra

Skrevet

utenlands mener jeg bestemt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...