Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 ...om de tre små fisk? Har en heftig diskusjon her nå. Er den tredje utenlands eller utenlandsk?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 utenlandsk synger barna mine. Aner ikke hva som er riktig.
Pysa Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Den ene het Per, og den andre het Hans, den tredje vet jeg ikke, for han var utenlands..... Hans rimer på utenlands.....
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Utenlands!!!!, har nå sjekket flere steder på nett, bl.a. her http://nortabs.net/tabs/u/ukjent/har_du_hoert_historien_om_de_tre_smaa_fisk/
Pysa Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Og de har jo samme mamma, hvordan kan Hans være utenlandsk da? :-)
Gulosten™ Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Den tredje vet jeg ikke for han var utenlands (ergo - de fikk ikke spurt ham hva han het fordi han ikke var der... )
Pysa Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 det vet vi jo ikke, om det var den samme fiskedisken. hm.... ante ikke at den sangen hadde slik DYBDE
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 dyp sang. Har bare hørt gutta min synge den. Stemmer verset: den ene heter pål, den andre heter per, den tredje vet jeg ikke for han var uten lukt? Det synger gutta:)
Liten Skrevet 17. mars 2008 #15 Skrevet 17. mars 2008 Den ene ble stekt, den andre ble kokt, den tredje vet jeg ikke, for han var uten lukt
Spirevipp med go`gutten Skrevet 17. mars 2008 #16 Skrevet 17. mars 2008 Jeg synger også "utenlands". Syns det høres mest logisk ut, at man ikke vet hva han heter fordi han ikke er her, litt mindre logisk for meg at man ikke skulle vite hva fisken het bare fordi han var utlending *hihi* Litt smårasistisk den sangen isåfall *hihi*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. mars 2008 #17 Skrevet 17. mars 2008 utenlandsk synger vi.. og man kunne jo spurt mora eller brødrene hans om hva han het da..om han bare var utenlands. Fnis!
Liten Skrevet 17. mars 2008 #18 Skrevet 17. mars 2008 det kan man vel gjøre om han var utenlands også? med mindre man er så fordomsfull at man ikke vil snakke om utenlandske dypvannsfisker :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 #19 Skrevet 17. mars 2008 seff kan han ene være utenlandsk, det spør bare hvem mammafisken har hatt sex med... hehe.. men det passer ikke så bra med uten lukt delen da... haha (ok jeg vet det var dårlig humor, men det må være lov)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #21 Skrevet 17. mars 2008 Jeg velger å tro at jeg har rett jeg... Utenlands høres liksom mest rett ut
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #23 Skrevet 17. mars 2008 men han er jo ikke UTENLANDSK!!! han er UTENLANDS!:-) som i bortreist!:-) eller bare rømt hjemmefra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå