:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 creme brulee blandet med manarinjus skal være digg... hehe småen fant min skål som jeg ikke har ryddet opp, hentet jus og lagde en fin liten blanding og nå spiser han så fornøyd... haha
Verbena Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 ÆSJ!!! Jeg blri værtfall kvalm bare ved tanken. Men gutten din storkoser seg sikkert med den herlige balndingen sin. =)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jenta mi spiser brødskive med prim og salami, evt jordbæresyltetøy og majones... grøss.. Det er kun av den enkle grunn at når jeg skal spise så skal hun ha det samme som meg, og da spiller det ingen rolle om hun allerede har fått pålegg på skiva.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 skulle nesten tro at de ikke hadde smaksans i det hele tatt. men pølse, pomfritt og hamburger det er vist ikke noe særelig... hehe
Tommage♀♂ Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Haha! Da frøkna var rundt året og "avhengig" av mme på sengekanten fikk jeg helt hetta da mme-kartongen var tom en kveld og butikken stengt! Ikke hadde vi vanlig melk heller, så hva gjør hu mor da? Rømme, vann og vaniljesukker + litt vanlig sukker, riste godt og servere flasken på sengen. Joda, frøkna var storfornøyd hun! Ææææsj..!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 hehe det hadde jeg faktisk ikke tenkt på! hehe men jeg har rømme og ikke melk så om småen ikke syns at puppene funker nok i natt (noe som skjer ganske ofte) så skal jeg jaggu meg prøve det.. hehe du er jaggu kreativ!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Nå er faktisk Cremé Brulée med mandarin eller appelsin ganske så vanlig, spesielt rundt julebordstider. Så kanskje ikke han har bomma så veldig likevel;) Jeg synes iallefall det er godt. (men nå har jeg ikke forsøkt badet i juice dog:p)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2008 kansje han egentlig er fin på det? og syntes at det var noe som manglet... hehe.. kansje jeg har en matskjenner i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå