SkravleFruen Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 "Jeg vil tisse på potten" "Jeg har tisset igjennom" "Jeg har tisst i bleien" "Jeg vil bytte bleie" "Jeg vil ha melk" "Kom å se" (viser dynen sin)--> "Hvor er munnen til lynet mcqueen??" "Maaaaammmaaa... atte.. mmm..atte" "Jeg har vondt her...(viser foten).. har blitt blå" "Maaammaa maaaammaaa MAAAAAAAAMMMAAA!!!" .. noen flere barn som ikke har planer om å sove med det første...?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 En litt eldre her... "glemte noe" "glemte å gi kos" "skal bare finne no" "må fortelle en vits" "glemte å si natta til fuglen" "hørte noen utenfor,må sjekke" og den siste gang sa han: "Skal du ikke bli sint mamma? Nå kommer jeg ikke opp mer" Haha......
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hehehe, her er det også mange ting de har "glemt"/må gjøre/sjekke før det er helt natta, og de bruker de samme stors sett begge to ;P *Alt som har med tiss, do, potte eller bleie å gjøre* *Rev utenfor, må undersøkes* (eldstemann) *Bare en bil til i sengen* *Vann* *Må fortelle hva han skal gjøre når han står opp imorgen* (eldstemann) *Bare eeeeen kos til!!!* *Slått hodet, må blåses på* *Kald, må ha pysj/sokker* *Varm, må ha av pysj/sokker* Osv, osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå