Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hæh? Kjøper dere virkelig den unnskyldningen? Menn er liksom evneveike, de da? De klarer ikke å koble haugen med skitne glass og tallerkner med behovet for å vaske opp? De er ute av stand til å se at skittentøysdunken er full og at gulvene er skitne? Det utrolige med dette er at en del av dere kvinner i fullt alvor ser ut til å tro at dette er tilfelle, og at en del menn tydeligvis er i stand til å uttale slikt om seg selv uten å rødme.
☆Anonymia☆ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 hehe hadde han kommet med noe sånn som det der hadde jeg banka litt vett i han,.... heldigvis er han ikke sånn.. han rydder mest av oss..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Mn er veldig flink til å gjøre noe om det trengs, føle meg som en sofa gris når jeg sitter her å han støvsuger.. Men jeg ha gjort litt før idag da.. Eneste han ikke gjør i huset før det blir høy krise - det er å vaske klær.. Men det gjør jeg fint selv..
Verbena Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Mannen min var (og er fremdeles innimellom) sånn at han ikke ser rotet. Men det tror jeg har mere med hvordan han er vokst opp enn med at han er mann. Svigermor var alene med mannen min og broren hans når de var små, jobbet utrolig mye for å få alt til å gå rundt og prioriterte KOSEN sammen med ungene istede for å rydde og vaske hele tiden. Noe som gjør at mannen min egentlig synes det er koselig at det ligger ting litt her og der. Men han har lært at jeg blir i mye bedre humør av at det er høvelig ryddig her hos oss. Og jeg har lært av han at det er ikke så viktig å rydde hver eneste dag å alltid ha det strøkkent! En mellom ting er perfekt!
Dronningen! Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Og hvem er det som har kommet med den dumme kommentaren?
Pysa Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Det handler vel mer om at man ikke bryr seg så mye. Jeg vokste opp i et hus der ingen av de fem andre lot seg affisere av rot og møkk, mens jeg plagdes vanvittig av det. Folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå