Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Da jeg var 13 år var jeg så fascinert av Asia, den fjerne østen. Faren min hadde vært på flere ekspedisjoner i Asia, jeg misunte han litt de eksotiske opplevelsene. En gang fant jeg på at jeg skulle leke Asia-dass, dvs. jeg skulle lage en dass som skulle forestille "hull i gulvet" som de ofte har som dass i Asia. Hjemme hos foreldra mine har de et lite hus i hagen, et hus som mest brukes til å oppbevare ved og hageutstyr, men den gangen var huset temmelig tomt. Jeg tok en gammel bruskasse i tre, den tok jeg en plastpose oppi og den plasposen tissa og bæsja jeg. Jeg brukte plastposen flere ganger til å gjøre fra meg i, når den ble full nok, hadde jeg tenkt å hive den i søpla. Men en dag ble leken stoppet fordi jeg ble tatt på fersk gjerning. Mora mi åpnet tilfeldigvis døra til huset og oppdaget prosjektet mitt, og da skal jeg si det ble stoppet tvert. Mora mi begynte å gråte da fordi jeg hadde funnet på noe så perverst og grisete, og ho henta faren min som fikk se det. Jeg forsvarte meg og sa at jeg hadde funnet på det for å leke Asia, men ingen av foreldra mine forsvarte påfunnet mitt. Hva syns dere om et slikt påfunn? Å leke Asia-dass i et lite skur i hagen sin, er det helt sprøtt eller er det blant slike ting som 13-åringer kan finne på?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Kanskje noe jeg kunne ha funnet på selv, men som 5-6 åring.Var liksom helt andre ting jeg var opptatt av som 13 åring...(gutter og sånt).Men takk for historien.Sikkert noe en psykiater kunne hatt glede av å analysere:).
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg syns det var driiitkvalmt!! Kunne kanskje ikke forventet mer av en 4-5 åring, men en 13-åring??? Ærlig talt.. ÆÆÆÆÆÆSJ!! Må si at sprøtt ikke er i nærheten en gang av hvilket ord jeg ville brukt på "stuntet" ditt... Da jeg var 13 år var jeg opptatt av klær, sminke, venner, gutter o.l, så for å svare på spm ditt: ja, jeg syns det er unormalt av en 13-åring..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Det var AKKURAT det jeg tenkte også...*sniff sniff* This smells like nøffemor....yes, indeed....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 det kan vel umulig finnes to av denne dama?
AndreVonDrei Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Siden det ikke har kommet noe mer fra denne noe umodne anonyme, kan jeg nok være tilbøyelig til å tro at dette er Nøffemor, ja, hahaha....
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Jeg skjønner det kan være like greit å ignorere flertallet av de som signerer med Anonym. Talent for diskusjon finnes jo tydeligvis ikke
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 er det bedre for deg å signere med nick, du kommer jo ikke akkurat med noe svar til diskusjonen uansett? " jeg er trude som venter tvillinger og sitter bare og blander meg inn i diskusjoner jeg egentlig ikke har en formening om" Du er dyktig på å diskutere selv, ser jeg =) Spiller vel ingen rolle, anonym eller ikke; hun burde da skjønne at det å drite i en plastpose ikke akkurat er normal oppførsel for en 13åring, så hun vet jo at hun får reaksjoner! Dessuten la hun det ut på krangle, hva hadde du forventet?? hilsen
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Hvorfor skal jeg ikke signere med nick? Jeg har slettes ingenting å gjemme meg bak, og heller ikke behov for å slenge unødvendig dritt - som tydeligvis andre har større behov for. "Blander seg inn" - har du ikke helt fulgt med? Dette er et diskusjonsforum - hvem som vil kan blande seg. Reaksjoner er vel og bra det, men skal det da si at man ikke skal kunne komme med relevante tilbakemeldinger?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 greit, men du har fortsatt til gode å komme med gode argumenter til denne diskusjonen.. Så, vis oss usaklige anonyme et eksempel på "god" diskusjon??
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har på ingen måte tenkt å forsvare denne leken og er selv enig i mye av det flere har skrevet her inne, men er måten å skrive ting på? Når man er tretten er det ikke normalt å finne på leker som omhandler avføring i plastposer - og jeg vet ikke, men kan virke som trådstarter har skrevet dette for å skape reaksjoner. Vel så bra det, men da er det kanskje greit at andre ikke synker ned til hans/hennes nivå. Generelt mener jeg at en god diskusjon bør inneholde forskjellige meninger og kunne snakke rundt disse, uten å ty til personlig angrep eller "skjelle" ut andre. Okei, så er kanskje ikke "driting i plastposer" det beste utgangspunkt for en diskusjon , kan signere på den
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, ja - får vente å se
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Det var på en måte poenget også, bærkorg, hun ville ha god argumentasjon, mente det ikke var "talent for diskutering" Så mitt spm var da: hvordan ha gode argumenter i dette temaet??..
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Om du henviser til " Jeg skjønner det kan være like greit å ignorere flertallet av de som signerer med Anonym. Talent for diskusjon finnes jo tydeligvis ikke :)" - så er ikke det ment kun for denne tråden, men generelt mange tråder her inne på BIMforumene. Gjelder såklart ikke alle, men mange velger å hake av for Anonym for så å skrive særdeles unødvendige ting som går mer på direkte hets av andre. Det gjelder nødvendigvis ikke akkurat for denne tråden og heller ikke alle som bruker anonymknappen, så jeg skrev flertallet
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Det kan virke som Nøffemor har begynt å henge her inne i Anonym-form i stedet for på Skravle, hvor hun ikke lenger får noe særlig svar. Det var et annet innlegg for noen dager siden - "pass deg ellers får du en midt i trynet" eller noe sånt - som var veldig i samme stilen....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #18 Skrevet 22. mars 2008 Jeg vet ikke hvem du er og hvorfor du har lagt inn dette innlegget. Kanskje har du lagt det inn bare for å skape reaksjoner, men jeg har lyst å svare deg seriøst hvis dette virkelig er noe du lurer på. Det er mer vanlig enn folk flest tror at en har en slik fase i begynnelsen av tenårene særlig hvis en har det litt vanskelig med seg selv. Samtidig er det så tabubelagt at ingen tør å snakke om det. Ofte er det også så skambelagt at det går på selvbildet løst den dagen det går opp for en hva en har gjort. Dette er ting en kan bebreide seg selv for langt opp i voksen alder, og som kan gjøre at en opplever seg selv som mye verre enn alle andre. Dersom det er slik for deg vil jeg si: Legg det bak deg. Det som har skjedd har skjedd. Det er ikke akkurat normalt, men det er heller ikke så unormalt som en kan få inntrykk av.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 17:25 IKKE FOR Å KRANGLE, BARE SPØR: Seriøst?? Er dette vanlig når du er 13 år? Greit at dette er tabubelagt, men jeg har liksom litt problemer med å se for meg at store barn gjør noe sånt.. Men som hun spør, er dette normalt, de fleste svarer nei.. Hvis dette da er noe man bebreider seg selv for langt opp i voksen alder, som du skriver, da er det kanskje ikke så normalt alikevel? Ble bare litt forvirret når du skrev den siste setningen din..
NormaJean Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 dette er garantert Nøffemor som ikke har noe bedre å drive tiden sin med.... syns det er trist at hun har slike psykiske problemer, men syns nesten at moderator snart må stenge henne ute. dette er jo helt sykt. og om halvparten av historiene hennes er sanne så håper jeg for guds skyld at hun ikke har barn eller er gravid... er fed-up med alle spy, bæsj og foreldre problem innleggene hennes.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. mars 2008 #21 Skrevet 22. mars 2008 da fikk hun ikke lengre den responsen hun ville på skravle, og da kom hun hit.. haket av på anonym, får da skulle vi ikke kjenne henne igjen... men herregud a!! det er ikke så langt fra tragiske familie historier med spy, til tragiske familie historier med bæsj!! skjerp deg a. du er bare kvalm! en på 4 kunne KANSKJE finne på noe sant, men en på 13? da er det iallfall ikke en frisk 13 åring vi snakker om!!
doffine Skrevet 25. mars 2008 #22 Skrevet 25. mars 2008 OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg trodde jeg hadde lest det meste av nøffemor på bim.... men detta tok kaka. Sitte å drite i en plastpose??? Hva er det for en mental sykdom du har?? Har spørt deg flere gangerog spør igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå